Enig. Jeg skal nok ta KFL-buss, men at deltagelse på KFLs turopplegg skal veies tyngre enn det å ha sesongkort, er bak mål.
Strømsgodset vs Lillestrøm SK. Torsdag 21.05.09. Klokken 19.00
Collapse
X
-
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
-
inn kommer man ja, men jeg vil ha full pakke med buss også når jeg først drar sørover på kampKommentar
-
stemmer bra det, da har jeg ihvertfall reservert meg 2stk fribilletter til Klokkesvingen. Så får jeg håpe kanari-fansen er der og ikke på felt H
Fikk mail tilbake nå om at Frikortbillettene gjelder langsiden men måtte spørre vaktene om å bli henvist til de andre bortesupporterne. I Kr.sand fikk jeg billetter rett ovenfor menigheden de billettene ble raskt forandrert til riktig felt så lar seg vel gjøre å havne på riktig side av banen her ogsåLast edited by merch; 13.05.2009, 14:22.lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Her ønsker jeg ett godt!!! svar fra kfl om hvorfor man kun får kjøpt buss og kampbilletter på lørdag.
Det er helt bak målKommentar
-
Dette ordner du med Mariell eller Jan eller hvem som har ansvaret for dette. Ingen problem (vil jeg tro) med å holde av bussbillett/kampbillett til deg..Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
alle på felt H da , hvis det er det som er satt avKommentar
-
Kommentar
-
Dennis/Rovfugl om du ringer kfl sitt nummer å taster det tallet for å komme til meg skal jeg få holdt av bussbillett/kampbillett til deg, så det er intet problem.
Om det er noen andre som har problemer med dette er det bare å ringe så ordner det seg.
Det blir nok bussbilletter til alle
Plass til 450 på feltet, om jeg ikke husker helt feil.Kommentar
-
Kansje det er fikset men når jeg trykket på 3 for turanvarlig for og komme til deg Mariel fredag før Østsiden havnet jeg hos Jan Jensen.Kommentar
-
Når man ikke tar telefonen blir den automatisk satt over til neste på listen. Muligheten for at telefonen min er totalt skadd, eller at jeg ikke var innefor telefonens rekkevidde er også en mulighet at telefonen ikke ble tatt. Derfor kan man også sende meg melding om man ikke får svar med det første.Kommentar
Kommentar