alt har ordna seg for meg, så jeg er happy. men ditt nummer blir lagra på min tlf for fremtidig bruk Marriell, jeg er jævla flink å sende meldinger natt til søndager med ymse innhold
Strømsgodset vs Lillestrøm SK. Torsdag 21.05.09. Klokken 19.00
Collapse
X
-
-
Dennis/Rovfugl om du ringer kfl sitt nummer å taster det tallet for å komme til meg skal jeg få holdt av bussbillett/kampbillett til deg, så det er intet problem.
Om det er noen andre som har problemer med dette er det bare å ringe så ordner det seg.
Det blir nok bussbilletter til alle
Plass til 450 på feltet, om jeg ikke husker helt feil.
Om nei, hvorfor må jeg bli prakket på bussbillett når jeg ikke kan ta den bussen?Kommer fra Stavern og hvorfor skal jeg kjøre til Lillestrøm for å sitte på bussen tilbake samme vei som jeg da akkurat har kjørtKommentar
-
IKKE IFØLGE INNLEGG NR. 39:
Litt info for dere som venter : Bussene vil gå fra lillestrøm, aleksander kj gate 16.00 - pris 150.
Lørdag på stand vil man få kjøpt en godsetpakke som inneholder Kampbillett+bussbillett. Mandag,tirsdag,onsdag vil man få kjøpt pakke å separat ettersom hva som er i igjen. dette da på shopn
Nærmere å mer utfyllende skriv vil komme snart:smile:Kommentar
-
Vi snakker da om Felt H på stadion. Plassering under tak. Det er her KFL kommer til å sette opp tromma og ha forsangere.Vidar Evje
Kommentar
-
Mens vi som har sesongkort,men ikke medlemskapene iorden må vente på evt restbilletter?
Jommen sa jeg førstepri på billetter som sesongkortinnehaver.....Kommentar
-
Kommentar
-
Da er billett og bussbillett kjøpt inn!
Det blir min første busstur med kfl (minus cupfinaler). Det er jo ikke noe langtur, men det er ihvertfall en start...
Jeg gleder meg - og har trua på 3 poeng!I med og motgang - vi er Lillestrøm!Kommentar
-
-
Våkn opp !!
Vi er Norges beste i motgang, vi støtter sportsklubben uansett, tap eller seier.
La oss nå stå samlett, la oss glemme all gammel grums, for en eneste dag.
Vi skal nå spille den viktigste kampen på 4. tiår. Sportsklubben trenger våre stemmer, våre brøl og vår tilstedeværelse mot Godset.
MØT OPP ALLE MANN !!From the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.Kommentar
-
FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Kommentar
-
Så vi blir da maks 500 stk da felt H tar ca det antallet, bruker det ikke å være flere på marienlyst?Kommentar
-
Mulig dette er kommentert, men stopper noen av bussene i Oslo?
Hotell Opera for Oslo Kanaris?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Stopper ved hotell Opera, se under:
Frode JohansenFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Normalt ville vi vært mange flere i Drammen enn det vi blir i år.
Dette blir sesongen "mot normalt", derfor vi har kalkulert med at felt H holder sånn akkurat....
Skulle dette feltet bli utsolgt, noe det ser ut som det blir, er det klokkesvingen og betaling i porten som gjelder.
Frode JohansenFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Normalt ville vi vært mange flere i Drammen enn det vi blir i år.
Dette blir sesongen "mot normalt", derfor vi har kalkulert med at felt H holder sånn akkurat....
Skulle dette feltet bli utsolgt, noe det ser ut som det blir, er det klokkesvingen og betaling i porten som gjelder.
Frode Johansen
men felt H og svingen ligger vel kanskje sånn til at det kan samkjøres?Last edited by Rovfugl; 19.05.2009, 10:43.Kommentar
Kommentar