Takk iL, jeg er nok blind for jeg leser visst ikke signaturer, men ingen grunn til å være spydig. Jeg antok at KFL109 kun hadde med turen å gjøre, ikke kampbilletter. Hiver meg over telefonen:-)
RBK - LSK, 26. juli 2009
Collapse
X
-
KFL109 har vel lite med billetter å gjøre, men nummeret er felles til KFL, og man får vel lest opp hva man skal trykke på for å komme til riktig instans (antar jeg, har ikke prøvd nummeret selv).
men on topic; regner med å ta turen selv, frister litt med oldboys turen selv om jeg bare er 26Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Var jo ikke spydig, hadde jo morsom smiley osv
KFL109 har vel lite med billetter å gjøre, men nummeret er felles til KFL, og man får vel lest opp hva man skal trykke på for å komme til riktig instans (antar jeg, har ikke prøvd nummeret selv).
men on topic; regner med å ta turen selv, frister litt med oldboys turen selv om jeg bare er 26Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Oj oj oj... Den oldboysturen frister!! Jeg har ikke sett dette før nå.
Har sendt melding til et potensielt reisefølge, så får vi se!
Regner med at vi blir pissa på av RBK da men...
PS. Jeg følte meg med ett veldig gammel. Men det er herlig!Kommentar
-
Kommentar
-
Du kan jo fake ett leggFrom the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.Kommentar
-
30-33 Old.
Da det er flere mellom 30 og 33 som har lyst til å være med, åpner vi selvfølgelig opp for dette.
Dette er ut fra et rent egoistisk grunnnlag fra vår side.
Vesker og kofferter skal bæres, og vi trenger kanskje hjelp i trappene.
Det trengs ingen utdannelse innen helse og omsorg.
Det man trenger er godt humør og kunne gi en hjelpende hånd.
Så meld dere på turen!
Og dere skal vite at man får det mye bedre med seg selv, når man gir en hjelpende hånd.
-From the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.Kommentar
-
Old Boys & Girls-turen til Trondheim 25. og 26. juli
Som tidligere nevnt har Kanari-Fansen ønska å legge til rette for et koselig turopplegg for voksne LSK-supportere i forbindelse med bortekampen mot Rosenborg.
Vi satte i utgangspunktet en aldersgrense på 33 år, men vi åpner nå opp for noen hospitanter. Har du grått deg i søvn den siste uka over å ikke være med i målgruppa er det altså allikevel håp. Vi understreker imidlertid fortsatt at turen og opplegget er ment å treffe voksne personer.
Prisen for turen er 1999 kroner.
Dette inkluderer buss tur/retur samt frakt opp til stadion, lunsj på vei opp til Trondheim, middag med et glass godt drikke på en restaurant i Trondheim lørdag kveld, overnatting i enkeltrom eller dobbeltrom på Thon hotell m/frokost, og buffet på Olavs Pub & Spiseri på søndag. Hyggelig selskap og et minne for livet får du på kjøpet.
Påmelding og betaling snarest, men vi utsetter fristen til førstkommende lørdag (18. juli) sånn at de som vil mase med seg en kamerat eller ei venninne skal få anledning til dette.
Sånn ordner du det praktiske:
1. Sett inn beløpet du skal betale på KFLs konto 6201 05 41897. Merk betalingen ”Old Boys/Girls og navnet ditt.
2. Bekreft innbetalingen ved å sende en mail til turer@kanari-fansen.no
Bussen går fra Lillestrøm kl 7 lørdag morgen. Ytterligere opplysninger på forsiden.Vidar Evje
Kommentar
-
Dagsturen til Trondheim 26. juli
Vi oppfordrer alle til å kjøpe bussbilletter på LSK-shopen så fort som mulig. Pris for medlemmer 400 kroner, ikke-medlemmer 450 kroner. Kampbillett kjøpes samme sted for 160 kroner.
Send en SMS til venna dine og spør om de har huska å kjøpe billetter. Sjokkerende mange tror at de har et reservert sete. Til cupkampen mot Stabæk var bussjåførene greie og tok med mange stående personer. Det kommer ikke til å bli ståplasser til Trondheim...
Ekstraservice:
Har du vanskeligheter med å få kommet innom på LSK-shopen hjelper Kanari-Fansen deg gjerne med å kjøpe billetter. Forhåndsbetal til vårt kontonummer 6201 05 41897, og send en bekreftelse på innbetalinga til turer@kanari-fansen.no hvor du presiserer navn, telefonnummer og hvor mange billetter du skal ha.
Familiebuss:
Det er ikke solgt egne bussbilletter til familiebuss, men bussvertene vil ordne en fordeling av reisende i en partybuss og en rolig/familiebuss.
Avreise fra bussterminalen:
Merk at bussene går fra bussterminalen denne gangen. Avreise kl 7.15.Vidar Evje
Kommentar
Kommentar