da er bussen tilbake. Var i lillestrøm rundt05:00
RBK - LSK, 26. juli 2009
Collapse
X
-
familiebussen var helt magisk deilig å ta opp og ned. Opp var det quiz hele veien, alt fra hvem har rekorden i maraton? Hva er tiden? til Hvordan bilmerke har El Gundo? Fantastisk bra. Dagens quiz vinner ble vel Ytre eller Jonasc.
Turen hjemover var også alt for behagelig til å være en busstur. Alle i familiebussen hadde en 4seter hver hvor de sov på. Kan det bli bedre enn det?Daukjøtt Felt CKommentar
-
Kommentar
-
Var bare med bussen oppover, men makan til digg busstur skal man lete lenge etter. Hadde følelsen av å såvidt ha starta når vi rulla inn i Trondheim. Generellt avslappa stemning og masse gode quizer (credd Lars) gjorde sitt til at busstur som vanligvis er utrolig slitsomt ble en svært positiv opplevelse.
Nå skal det også sies at noe av det som gjør opplevelsen bra er at vi nå har funnet ett par svært trivelige og joviale bussjåfører, noe som gjør en forskjell.
Hadde alle bussturer vært sånn tror jeg flere hadde reist med kfl-bussene.
Ja til familiebuss på alle langturer!!!I med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Får virkelig håpe det er siste gang det blir arrangert gamlistur. Observerte lugubre karer, godt oppi åra, forsøke å sjenke yngre fugler og trenge seg med på nachspiel!Kommentar
-
Det er å snu problemet på hodet. Erfarne supportere hadde mye jobb med å riste av seg innpåsliten småkanaris. Jeg håper vi kan få innført en høy nedre aldersgrense på borteturer så det blir mulig å få gå i fred.Kommentar
-
MEEEN alt i alt en fantastisk morro tur på byen!UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Dette var min første langtur med KFl, men i allefall ikke den siste!
Utrolig fort buss turen gikk opp, masse hyggelige mennesker.Så turen gikk fort.
En behagelig tur i familiebussen, med quizer på høyt og lavt nivå. Utrolig morsomt.(credd Lars for quizer som kunne løses, og Ytre for et meget høyt nivå på dem. Kanskje for høyt? :P)
Takker for turen.KnutHSolbergKommentar
-
Stray valgte å helle innholdet utover skjorteryggen sin. Ikke noe jeg ville gjort, men han får velge selvKommentar
-
Hver sin smak ja godt var det der og da men off! angret litt dagen etterpå, så ut som flere gjorde det men fortsatt en herlig tur! Morro at det var så mange fugla folk samlet på Three Lions og at stemninga var god hele kvelden.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Litt masete utafor hotellet på natten da de yngre ikke kunne ta et nei for et nei!!
Ellers en helt fantastisk tur!!
Takker mye til den/de som fant på denna turen!!Kommentar
-
Vil nå heller håpe på flere slike senior turer jeg da!! Så utrolig godt å slippe unna rølp og diverse...
Litt masete utafor hotellet på natten da de yngre ikke kunne ta et nei for et nei!!
Ellers en helt fantastisk tur!!
Takker mye til den/de som fant på denna turen!!
Ja, det ble ihvertfall ikke rølp på denne turenPM hilser til alle kjenteKommentar
-
Husker bare en random gutt som gikk med kompisa sin med store glis om munnen når vi gikk på torget der. Vet at han knipsa noen, men var vell bokstaveligtalt ikke i sonen til å spørre hva han het og om vi kunne få de tilsendt. Men er 110% sikker på at det var 1 eller 2 fra fugla byen som tok noen bilder også, men husker bare ikke hvem.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar