Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg vurderer å ta toget opp til Bodø. Har kjøpt laptop og ekstrabatterier så jeg burde ha nok til minst 15-16timer med batteritid.. Hvorfor kan ikke toget anbefales? Ble det litt for langt?
Bergen-Bodø og Bodø-Oslo (1dag 2timer en vei) med tog. Ser fram til opplevelsen!
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
All ære til dere som reiser for å støtte laget, men bare for å ha det sagt: Bodø kan ALDRI bli årets bortetur. Forblåst nitrist høl uten antydning til sjarme. Bra det går returfly samme kveld.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Urutinert! Du må velge ungdomsbillett når du flyr med SAS. Gjelder for ungdom opp til 25 år, samt studenter fra 26 og opp til 30.
Seriøst. Har sett på ungdomsbillettpris mange ganger , men har alltid vært dyrere, så jeg sjekka ikke den gangen her, typisk Det var 170 spenn rett i lomma på SAS
All ære til dere som reiser for å støtte laget, men bare for å ha det sagt: Bodø kan ALDRI bli årets bortetur. Forblåst nitrist høl uten antydning til sjarme. Bra det går returfly samme kveld.
Seriøst. Har sett på ungdomsbillettpris mange ganger , men har alltid vært dyrere, så jeg sjekka ikke den gangen her, typisk Det var 170 spenn rett i lomma på SAS
Da er flybillettene i boks for meg og dama også (selv om mastercardet ikke hadde dekning for 3500). Norwegian begge veier.
Regner med det blir oppmøte på felles pub før kampen slik at vi slipper å leite på egen hånd for å finne stadion?
Alle som vil spandere bursdagspils på meg er hjertelig velkomne til det
Hva betaler man normalt for kampbillett på aspmyra?
Kommentar