Hvem er på god vei til å klare dette?
Team 30 kamper - 2009
Collapse
X
-
Jeg har alle så langt samt alle i cupen(ooO)
Det vil si at jeg har vært på:
Stabæk borte
Viking hjemme
Ålesund borte
Søppla hjemme
Tromsø borte
RBK hjemme
Brann Borte
Start Borte
- Cupen Østsiden Borte
Odd hjemme
Godset borte
Sandefjord hjemme
- Cupen Strømmen Borte
- Lyn Borte
Flybillett til Bodø er klar så da skal 30kamper være helt innen rekkevidde. Vet også Lars prøver seg på alle i år igjen.
-Last edited by Skinke; 02.06.2009, 12:27.Daukjøtt Felt C -
Jeg har vært på:
Stabæk borte.
Viking hjemme.
Ålesund borte.
Vålerengen hjemme.
Tromsø borte.
RBK hjemme.
Brann borte.
Start borte.
Østsiden borte. (cupen)
Odd Grenland hjemme.
Strømsgodset borte.
Sandefjord hjemme.
Satser på 30 kamper jeg også. Har selvsagt lagt årets sommertur når det er tippeligapause.Kommentar
-
-
skulle
gjerne fått 30 kamper. har alle til nå. men det skjærer seg mot ffk borte, og bodø hjemme for da er jeg ui uganda. får prøve igjen neste årKommentar
-
La ikke inn en skikkelig innsats for å klare 30+7. Visste at en sydentur og litt greier ødela. Er selv fornøyd med fangsten hittil, og prøver på resten utenom Asker.
Vært på halvparten av kampene, ikke så bra ett under ett, men dette tar seg nok opp.Kommentar
-
Hvem henger med på 30 kamper enda?
Jeg har alle hittil og 3 av bortekampene med feber
Cupen burde jeg aldri ha møtt opp den ene kampen da det ble tap mot Stabæk
Lars, Raymond, Thomas A, Skinke og Emil?Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Gamle Myklebusten har vel også alle tror jegPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
er fortsatt med ja. Regner med å gå på en smell i en av de siste matchene nå.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
helt riktig da jeg har gått glipp av 2 HJEMMEKAMPER. utrolig. Da blir det aldri 30kamper på denne karen. Skal sies at jeg hadde 25 kamper ifjor, 25 kamper i 2007 før og 24 kamper i 2006. Nå gir jeg opp forsøket på alle kamper. Fuck it jeg gir meg.Last edited by Skinke; 27.09.2009, 15:53.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Lillebror henger fortsatt med. (Kristiansand var han vel bare fysisk tilstede...) Drøyt hvor mye det er mulig å satse, bare for å hanke i land et veddemål der en kasse med seidel øl er det som venter i andre enden.
Er ganske sikker på at Myklepus også har alle.Kommentar
-
Åssen ligger folk ann her? Jeg er utrolig nok fortsatt med. Det samme er vel Lars og Mykle også?Ultras Felt C LillestrømKommentar
Kommentar