jeg får 28-seriekamper. hadde klart alle om ikke start og brann away hadde vært på skoledager,.. men alt i alt er jeg fornøyd hvertfall
Team 30 kamper - 2009
Collapse
X
-
Kommentar
-
For egen regning klarer jeg det avsindig fantastiske å ende opp med flere bortematcher enn hjemmematcher, 11 mot 10.Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Alle mulig honør til de som ligger ann til 30 kamper. Dette er ikke annet enn meget imponerende, jeg tar av meg hatten for de få(?)av dere som klarer det. Ikke bare går det myyyye tid , men det går da virkelig myye penger på det også. Kom meg på 21 kamper i år , en ny oppmøte-sesong på det jevne, er kanskje ikke spesiellt imponerende, men det er da noe!!!
Å ta 30 matcher på en sesong er helt villt bra jobba, dere skal ha skryt for dette. Spillerene setter utrolig pris på dere , (dere er jo for faen på flere kamper enn spillerene selv), sammen lager vi ett helvete uten like uansett hvor i Norge fugla spiller!!
Takk skal dere ha! Vi er uten tvil Norges beste fanklubb!!På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Jeg ender bare på 16 i år, dårligste jeg har fått til siden jeg begynte å gå på stadion. Men jeg jobber i gjennomsnitt 75% av alle helger og bor 20mil fra Åråsen så litt har jeg å skylde på! Men håper på en annen jobb som gjør det lettere å følge fugla mot toppen av tabellen neste år.lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Noen vil hardnakket påstå at jeg ikke gjør det.
Du har helt rett, Lars og jeg skal pakke meg ut herfra, så snart jeg har fått sagt at jeg er rimelig imponert over dere som når tredve kamper og uten nøling betaler en halv formue for å få lov til å f.eks. stå på en stillastribune i Tromsø i stiv kuling for å støtte laget. Respekt! :-)For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Må da være lov for oss vanlig folk , som ikke er i nærheten av 30 kamper, og legge inn ett innlegg for å skryte av dere som er med i 30-kampers klubben.
Kan ikke helt se at vi gjør noe galt i detPå min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
Det er ikke noe galt i det, og innlegget mitt var heller ikke ment til deg. Poenget mitt var at tråden utviklet seg til en "jeg ender på 5/10/15/20/25 kamper"-tråd, noe som ikke er voldsomt interessant. Hva med en egen "Hvor mange kamper så du i år?"-tråd?Kommentar
-
Helt enig med deg. Ikke noe mer å snakke om. Legger meg flatPå min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "Kommentar
-
"Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.Kommentar
-
Jeg gjorde et tappert forsøk på å låse Petter Ø inne på doen på Dockside, men han lurte seg unna, så de fire jeg vet hvem er, og som lå an til å få 30 kamper, så jeg alle innenfor porten på Aker stadion.
Gratulerer til Lars, King_Raymond, Petter Ø, Arild Myklebust, Thomas Antonsen og Virre! Imponerende innsats, gutter!Kommentar
Kommentar