Hvilken vei kjører dere til Stavanger med bussen? Via E18 og Larvik? isåfall buss. hvis ikke fly fra Torp eller priv.bil tenker jeg
Viking-LSK søndag 5.juli kl.18.00.
Collapse
X
-
Det kan du helt sikkert! Tidligere har det vært vanlig å operere med en en-veis-pris på turene for de som er interessert i det. Det er bare å kontakte Mariell i styret, som er turansvarlig. Hun heter marriell her på Forumet.Kommentar
-
Dette er jo blitt en klassiker, var jo nesten litt kjedelig der ifjor. Men vaktene fikk ihvertfall tatt noen som klistret stickers på do. Så noen pøbler fikk de ihvertfall på skrytelista si.
Gisle Oseberg er en legende, han må oppleves.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Kommentar
-
Det er tross alt tre og en halv uke til kampen. Synes fortsatt de har god tid til å komme ut med noe i god tid.Kommentar
-
Kommentar
-
Da har jeg bestilt morraflyet ut fra Gardermoen og siste kveldsfly hjem til Torp. Drar med meg stesønn på tur! Gleder meg til å herje Viking Stadion når det gjelder stemning og 3poeng jalønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Jeg ville vært tidlig ute å bestillt hotell, kapasitieten bruker å være grei i helgene, men under et slikt arrangement vet en aldri, det positive er at det er såpass langt ut i turneringen at mange av deltakerne og støtteapperat allerede har reist videre."It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."Kommentar
-
Alternativet er buss, men da må du først til Stavanger eller Sandnes for så å skifte buss der før du tar buss videre til Stadion.
Taxi er å anbefale så sant du ikke har noen timer til overs, da ville jeg uansett dratt til Stavanger, det skjer fint lite i området utenfor stadion."It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."Kommentar
-
Jeg tenkte jeg skulle ta et av morra flya ned til Sola, komme meg inn til Stavangersjekke ut livet der. Så reise ut på kamp og ta kfl bussen hjem.
Men finner jo faen meg ikke adressen til den stadion, hvor fader ligger den a?KnutHSolbergKommentar
-
De gangene jeg har vært der, har jeg tatt båten (ferjå) fra brygga (bryggå) rett utenfor puben Beverly Hills til stadion. Morsom tur. Det ble enten delt ut eller solgt båtbilletter på Beverly.Kommentar
Kommentar