Viking-LSK søndag 5.juli kl.18.00.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    #41
    Bli med på retro-tur til Stavanger
    Avreise blir fra Alexen i Lillestrøm kl 02.00 natt til søndag 5. juli. Oslo-kanaris som velger annen oppladning til turen enn utagerende festing på Martin's plukkes opp ved Hotell Opera kl 02.15. Bussen kjører E18 hele veien og kan ta opp folk etter avtale underveis. Prisen blir 450 kroner for KFL-medlemmer, 500 kroner for andre.

    Skrevet av kfl.no


    Bli med på retro-tur til bortekamp mot Viking (natt til) 5. juli

    Nå er vel omtrent hver tur med Kanari-Fansen å anse som retro-tur, med røverhistorier fra KFLs barndom og 80-tallspreik, men når vi nå skal til Stavanger prøver vi oss på en gammel klassiker: Buss med nattavgang! Les mer nedenfor om hvordan du sikrer deg bussbillett.

    Avreise blir fra Alexen i Lillestrøm kl 02.00 natt til søndag 5. juli. Oslo-kanaris som velger annen oppladning til turen enn utagerende festing på Martin's plukkes opp ved Hotell Opera kl 02.15. Bussen kjører E18 hele veien og kan ta opp folk etter avtale underveis. Prisen blir 450 kroner for KFL-medlemmer, 500 kroner for andre.

    Sånn skaffer du deg bussbillett:

    Du kjøper bussbillett på TSM-standen utenfor Åråsen før hjemmekampene mot Molde (torsdag 25. juni) eller Start (onsdag 1. juli). Standen er åpen fra kl 17 og fram til 20 minutter før kampstart.

    1. Du setter inn 450/500 kroner pr billett på KFLs konto 6201 054 1897. Merk innbetalingen bussbillett Viking og få med navnet ditt.
    2. Når pengene er overført sender du en mail til turer@kanari-fansen.no hvor du bekrefter bestillingen: Antall billetter (hvis du har betalt for fler), navnet ditt (+ eventuelt reisefølge) og mobilnummer.

    Stavanger og bortekampen mot Viking er den lengste bussturen vi har i sesongen. For at vi skal kunne ha et par gode pauser underveis prøver vi denne gangen å reise kl 02.00. Da bør det også kunne bli et par timer i Stavanger sentrum før kampen.

    TSM-gruppa stiller som alltid opp med hyggelige bussverter. Det blir solgt bagetter (kr 35) og brus på bussen. Det blir derimot ikke alkoholsalg på bussen, så de som føler at de trenger å kontrollere promillen underveis må ta med seg til eget forbruk.

    Kanari-Fansen samles som vanlig på Beverly Hills Fun Pub på kaia i Stavanger. Kanaris som ikke er med bussen kan kjøpe båtbillett (80 kr tur/retur) til stadion på Beverly. Vær i så fall tidlig ute, båten blir ofte utsolgt.

    Kampbilletter selges på stadion. Det er ingen forsalg til denne matchen. Møt opp på stadion i god tid. Tidligere erfaringer tilsier at det blir grundig sjekk ved inngangen.

    Dermed er alle kanaris oppfordra til å ta turen til Stavanger 5. juli for å støtte Sportsklubben. Vi ordner bussen. Dere ordner stemninga!
    Daukjøtt Felt C

    Kommentar

    • Emil B
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2006
      • 5921

      #42
      Er det fortsatt sånn at man må betale fullpris når man kun skal være med bussen en vei? Orker ikke og ta bussen hjem igjen

      Kommentar

      • marriell
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Dec 2008
        • 227

        #43
        Billetter til stavanger turen

        Billetter legges ut på stand på Torsdag fra 17.00 å blir solgt da, de resterende billettene kan dere få tak i ved å kontakte Vidar Evje ved å ringe 4000 15 26. Tast 2.

        Kommentar

        • OppsalKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2008
          • 1881

          #44
          Noen rykter som går for tida sier at kampen er blitt flyttet til 20.00 istedenfor 1800 avspark.

          Kan noen bekrefte eller avvise dette?
          Nå bosatt på Rasta !!!!!

          Alltid Celtic og LSK

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #45
            Hovedkampen RBK - Tromsø er utsatt på ubestemt tid, derfor spekulasjonene om at TV2 kan komme til å ønske Viking - LSK som erstatning. Men all den tid det ikke har kommet noen signaler fra TV2 eller klubbene om dette, ville jeg gått ut fra at kampen går som planlagt.

            Kommentar

            • Emil B
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 5921

              #46
              Opprinnelig skrevet av Lars
              Hovedkampen RBK - Tromsø er utsatt på ubestemt tid, derfor spekulasjonene om at TV2 kan komme til å ønske Viking - LSK som erstatning. Men all den tid det ikke har kommet noen signaler fra TV2 eller klubbene om dette, ville jeg gått ut fra at kampen går som planlagt.
              Hvis kampen går klokken 20.00, bør TV2 bestemme seg nå! Kampen er jo neste søndag.

              Kommentar

              • merch
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2007
                • 938

                #47
                Håper noen tar ansvar og sjekker opp med Viking og får bekreftet kampstart på denne kampen. Stavanger er en by såpass langt unna at jeg vil tro det er mange flere enn meg som sitter med fly/tog hjem. Som er avhengig av at det er en kl1800 kamp og ikke kl2000.
                lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                Kommentar

                • Emil B
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2006
                  • 5921

                  #48
                  Kampen bli 18.00. Hovedkampen blir Aafk - vif.
                  Følg med på LIVE resultater for dine favorittlag og ligaer i hele verden og Eliteserien, Toppserien, Obos-ligaen og resten av norsk toppfotball.

                  Kommentar

                  • KFL109
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1958

                    #49
                    Bussbillett til bortekampen mot Viking og cupkampen mot Stabæk selges på TSM-standen på Åråsen fra kl 17 og fram til et kvarter før kampstart i dag!

                    Benytt sjansen når du allikevel skal på match.

                    Alternativt følges oppskriften lenger opp i tråden med innbetaling til KFLs konto og bekreftelsesmail til turer@kanari-fansen.no Husk bindestreken!!!

                    Hittil har det kommet én ynkelig innbetaling til tross for feriepenger og skatteoppgjør.
                    Vidar Evje

                    Kommentar

                    • Emil B
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2006
                      • 5921

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av KFL109
                      Bussbillett til bortekampen mot Viking og cupkampen mot Stabæk selges på TSM-standen på Åråsen fra kl 17 og fram til et kvarter før kampstart i dag!

                      Benytt sjansen når du allikevel skal på match.

                      Alternativt følges oppskriften lenger opp i tråden med innbetaling til KFLs konto og bekreftelsesmail til turer@kanari-fansen.no Husk bindestreken!!!

                      Hittil har det kommet én ynkelig innbetaling til tross for feriepenger og skatteoppgjør.
                      Jeg skal kjøpe bussbillett etterpå! Alle andre oppfordres til det samme!!!

                      Kommentar

                      • UFM1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 2008

                        #51
                        Jeg betalte min bussbillett på standen. regner med at d går for d samme?

                        betalte den i kontanter
                        Last edited by UFM1; 25.06.2009, 21:47.
                        Lillestrøm

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9453

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av KFL109
                          Hittil har det kommet én ynkelig innbetaling til tross for feriepenger og skatteoppgjør.
                          Kalte du meg nettopp ynkelig? :mrgreen:

                          Kommentar

                          • Emil B
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 5921

                            #53
                            Da har jeg meldt meg på turen! Hvor mange har meldt seg på eller kjøpt billett nå?

                            Kommentar

                            • Lovefool
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2007
                              • 495

                              #54
                              Er det endelig at det er nye danseglede som tar turen over, eller er det avtalt noe annet?
                              Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
                              http://www.lovefool.org

                              Kommentar

                              • Emil B
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 5921

                                #55
                                Hvor mange bussbilletter er det solgt?

                                Kommentar

                                • synøve
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2008
                                  • 425

                                  #56
                                  Det er danseglede ja, og den gode sjåføren Håvard

                                  Kommentar

                                  • Frode Thai
                                    KFL styremedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 380

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Emil B
                                    Hvor mange bussbilletter er det solgt?

                                    Det tikker stadig inn påmeldinger.
                                    Hvor mange det blir til slutt, ser vi på lørdag.



                                    Frode
                                    Frode Johansen
                                    styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • merch
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2007
                                      • 938

                                      #58
                                      Flyreisa er bestilt for lenge siden. Bare å angre på man ikke sjekket tilbudet på å komme seg kollektivt til Gardermoen en søndag morgen så lenge det er sommerrute. Jaja. Får ordne en overnatting hos familie i Moss for å ta toget derfra. lettvint skjønner jeg med NSB, busser og slikt. Neggu....

                                      Fikk bekreftelse på reserverte frikortbilletter i borteseksjonen også i dag. Stiller med 2 her, en junior og meg selv
                                      lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
                                      sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

                                      Kommentar

                                      • KFL109
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1958

                                        #59
                                        Viktig: Har du ikke skaffa bussbillett til Stavanger? Våkn opp! Bussen går natt til søndag kl 02 fra Lillestrøm.

                                        Billetten kjøpes på TSM-standen utenfor Åråsen i morra, onsdag 1. juli, fra kl 17. (Husk matchen mot Start kl 19.35!)

                                        450 kr KFL-medlem/500 kr andre.

                                        Ring eller send SMS til venna dine og spør om dem har huska å skaffe seg billett. Nå begynner det å haste...
                                        Vidar Evje

                                        Kommentar

                                        • KFL109
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1958

                                          #60
                                          10 ledige seter til Stavanger.
                                          Disse restbillettene er mulig å kjøpe i LSK-Shopen.
                                          Vidar Evje

                                          Kommentar

                                          Working...