Fly frista ekstremt, men det ble buss til slutt. Har satt over penger og sendt mail nå, har ikke mulighet til å dra innom Shopen. Sees på bussen, godtfolk.
Viking-LSK søndag 5.juli kl.18.00.
Collapse
X
-
Med Norwegian tur-retur (lørdag utreisa og søndag kveld retur reisa) kommet til 620kr inkl. skatteavgiftene. Park Inn har hotellrom fra 550kr.
Dette opplegg her kommer til å koste meg mye mindre enn turen til Bodø kostet meg for å si det sånn.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
18timer igjen til avreise fra Gardermoen. Tenker det blir en lang tur for bussfolket ja Er det fortsatt båt som er beste alternativ fra sentrum/pub og til stadion? (for oss som ikke reiser med bussen såklart)lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Kommentar
-
Folk som har ansvar for junior-Kanaris på tur, enten de er fedre eller ikke, bør holde seg edru på tur. Håper de som ikke er det får høre det av medkanaris.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Tommel ned, Rønnern?? Burde de ikke holde seg edru, håper du ikke de får høre det fra medkanaris, var det ingen mindre edru voksenpersoner med ansvar for JK på turen, eller burde Petter Ø latt være å skrive dette? Forklaring?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Var dette noe problem da? Om jeg tar et par pils med junior på tur så ser jeg ikke hvordan det kan være noe skadende på han? Øl er naturlig, fyll foran han derimot er ikke akseptabelt. Men at man kan ta et par øl iløpet av en dag ser jeg absolutt ikke noe problem med.lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Snakk om mye mer enn et par øl, men tror ikke formen-shit-peaken var forran de respektive juniorene.Kommentar
-
Kommentar
-
øl på tur
jeg mener at det må kunne nyte en øl når en er på tur, jeg har aldrig vært full foran min sønn som var med på turen til stavanger, den enne fikk kansje for mye og stoppet, den andre var ikke full eller sjanglet, har snakket med de respektive og saken er ute av verden og uthenge at disse foreldrene var drita er bare tull/tøys, en fikk litt for mye og den andre VAR IKKE FULL.
skal vi som er med ikke kunne nyte en øl i sommervarmen sammen med andre fans som var med på turen.
ikke dømme alle over en kam får å si det sånn
denne saken er nå oppklart og ute av verden
mvh
2 foreldreKommentar
Kommentar