4. runde i cupen: Stabæk – Lillestrøm på Fornebu onsdag 8. juli kl 19.00
Collapse
X
-
MortenKommentar
-
Du får kjøpt billetter på arenaen. Feltet vårt blir aldri verden utsolgt. Tipper det kommer 456 stk. LSK-fans.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er ennå noen bussbilletter igjen. Selv om det hardt nærmer seg stengetid for shopen i kveld, så selges de utover dagen i morgen så lenge det er noen igjen.Vidar Evje
Kommentar
-
Kommentar
-
Takk for svarKommentar
-
ser fram til avansement og hjemmekamp i kvarten!MortenKommentar
-
Syns du fortjener 2 seter i bussenI med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Skal visst ikke ta mer enn 10 minutter. Kos dere i telefonkiosken imorra!Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
-
Billetter til oppgjøret kan kjøpes på Sportshuset Lillestrøm utover onsdag. Skulle du ønske å reise rett til cupoppgjøret kan du kjøpe billetter i inngangen. Den inngangen som LSK-supportere skal bruke er B1.
http://www.lsk.no/default.aspx?did=9112678Kommentar
-
Nå har ikke jeg gått denne distansen, men kommer du deg først fra lysaker og over på fornebusiden så er Fornebu Innegym AS veldig lett og se. Ihvertfall det jeg husker når vi kom med bussen til seriestarten.MortenKommentar
-
Da er det tomt for bussbilletter og de som ikke har fått tak i må komme seg inn på egen hånd.
Tar man tog eller parkerer på Lysaker stasjon må du gå over motorveien mot Fornebu. Tror det er en gangbru jeg...Da er det bare å følge veien rett fram så ser du den.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar