vif - LSK søndag 16. august kl 20
Collapse
X
-
Glasgow: det jeg gjør er ikke skremselspropaganda, for jeg har sagt tydelig ifra at man får kjøpt på stadion. I tillegg skaper det en viss hype når man ser at billettsalget går unna. Er som IL skriver at flere har fått ræva si ut for å kjøpe når man ser at det er få billetter igjen.
Minimum 1700 stående er det jeg håper på.
Nå er det kun 70 billetter igjen. Tipper dem ryker idag!Kommentar
-
Kommentar
-
EDIT: Flott, Tony! Mølla, here I come!Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppenKommentar
-
men man får kampbilett til kanarifeltet på ullevåll ? når begynner salget? og vet dere om det er mange biletter?Kommentar
-
Ja man får billett til VG-nedre svingen der KFL skal stå
Tipper salget starter 1 til en og en halv time før matchstart
OG sist men ikke minst, er vel solgt i overkant av 1000 tickets til VG-nedre så er vel bortimot samme antallet igjen.... Veit om MANGE som skal kjøpe på Ullevall så håper det blir bortimot fult på nedre med ståendeFUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Kommentar
-
Er det ikke i underkant av 2000 den tar? Og selve svingen vil sannsynligvis bli brukt som sikkerhetssone.Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
-
I morgen på vår stand på Martins, så vil vi selge bussbilletter som er til overs, vi har også noen få kamp billetter igjen.
Her gjelder første mann til mølla prinsippet.
JPFrom the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.Kommentar
-
Det kommer helt ann på hvem lag man møter. Klanen har vestbredden, og da kommer det ann på hvor langt ut i svingen de ønsker billetter, pluss sikkerhetssona. Ettersom ullevaal stadion har en kapasitet på 25 000 så har vel ingen krav på mer enn 1750 billetter sånn strengt tatt (5%).
Men, nå har vi ikke akkuratt sliti med utsolgt i de siste kampene, så det skal vel ikke være noe stort problem. Odd Grenland fikk vel 3000 i semi'n ifjor om jeg ikke husker helt feil...
Billettlukene våres åpner stort sett to timer før kampstart hvertfall, så skulle tro salget deres også begynner 18:00.Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...
JA, det er det
*Hoho er en skapfugl*Kommentar
-
Hvor enn du føler for. Er du ekstra ivrig er midten stedet å stå. Er du sånn type som ikke liker flagg etc hold deg på kanten. Stå ska man uansett.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar