Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi benytter inngang 6. på stadion i Molde og pris på billetten er 180,- , feltet tar 1000 stk.
JP
From the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.
Gleder meg til tur nå! Syns 6 er et greit tidspunkt. Ja, det er tidlig, men jeg pleier hvertfall å kvikne til når jeg kommer på bussen og turen er i gang. Vi får jo også god tid til å lade opp på i byen, og det syns hvertfall jeg er digg, siden det er en god stund til neste match.
Hvorfor koster 1,5 liter cola mer enn 0,5 liter cola? Hvorfor koster 1 kg ost mer enn 0,5 kg ost? Hvorfor må man betale ekstra for å få Canal+ på skjermen? Hvorfor er en rask internettlinje dyrere enn en treg?
Kan det være sånn at KFL tar betalt for ekstraservicen det er å hente folk i Oslo?
Hvorfor koster 1,5 liter cola mer enn 0,5 liter cola? Hvorfor koster 1 kg ost mer enn 0,5 kg ost? Hvorfor må man betale ekstra for å få Canal+ på skjermen? Hvorfor er en rask internettlinje dyrere enn en treg?
Nei. Når bussen uansett kjører gjennom Oslo, koster det ingenting å hoppe på bussen der. Men her er det snakk om at bussen kjører til Oslo og henter folk, for så å sette kursen tilbake til Lillestrøm.
Årets siste kamp, årets siste tur. Årets kuleste tur! En herlig match mot Brann, med herlig stemning, kan bare toppes med vår første seier i Molde siden 2001.
Det har pokker meg gått åtte år sida Fugla snudde kampen og vant 2-1, etter et Sundgot-mål (så klart) og Arne Vidar Moens (ååå Arne-Arne) scoring på overtid. Med andre ord er det mange av oss som ikke ennå har opplevd seier i Molde, så hiv deg med bussen og bli med på denne historiske opplevelsen, da vi tar tre poeng - og med hjelp fra Start, klatrer forbi by-bønda på tabellen.
BUSS
Bussbilletter er i salg på LSK-shopen.
0545 Avreise Oslo fra Hotel Opera - Pris kr 420,-
0600 Avreise Lillestrøm fra Bussterminalen - Pris kr 380,-
Pris for ikke-medlemmer er kr 480,- (kanskje like greit å melde seg inn for 2010, først som sist)
KAMP
Kampbilletter kjøpes på stadion. Pris 180,-.
Vi benytter inngang 6.
Har du spørsmål kan du alltids ringe oss på 4000 1526 (tast 3 for tur-ansvarlig).
OBS! Å sende sms til dette nummeret funker dårlig.
Eventuelt kan du også sende en mail til styret@kanari-fansen.no
Syns det tvert imot er ekstremt god service at bussen kjører feil vei for å hente folk. Er ingenting som skulle tilsi at oslofolk skulle ha noe mer krav på gratis service enn folk som bor i fetsund f.eks. Disse må antakelig ta taxi for å komme seg til lillestrøm, så syns det er ganske så lukurativt at folk fra byen får skyss til lillestrøm midt på natta en søndag for to tjuekroninger.
For de som veit at de skal med KFL-bussen til Molde er det ingen grunn til å vente lenger med å kjøpe bussbillett. Stikk innom Shopen i dag etter jobb eller skole.
Det settes kun opp én buss og når billettene er solgt er det for seint. Det gode, gamle førstemann til mølla-prinsippet gjelder.
Det ryktes at flere skal ta fly hjemover, noe som kan bety deilig dobbeltsete aleine på bussen tilbake for de som veit å plassere seg strategisk.
Hittil i år har jeg endt opp med eget piss på beina grunnet lekk dass, og har måtte putte hele armen nedi en tett dass for å ta opp papir fra en eller anna n00b.
Kommentar