Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
For dem som ønsker en kjapp tur til Molde for å se kampen og tilbringe minst mulig tid i den kjipe byen, anbefales utreise med Norwegian kl. 16.10 (lander 17.00), hjemreise 21.10 (lander 22.05). For øyeblikket koster billetten t/r kr 1250.
Flybilletter til molde med norwegian koster 1195 tur/retur. Opp lørdag 31. okt klokken 10.55 og hjem søndag 1. nov klokken 21.10. Er en del LSK-fans som reiser opp på lørdag.
Flybilletter til molde med norwegian koster 1195 tur/retur. Opp lørdag 31. okt klokken 10.55 og hjem søndag 1. nov klokken 21.10. Er en del LSK-fans som reiser opp på lørdag.
Enig med Ytre. Men nok om det, selv flyr jeg etter Torolf-modellen: Kjapt og hurtig på kampdagen, siden det er Feilfødt-konsert kvelden før og jeg følgelig ikke tar sjansen på å dra rett fra nach på KFL-busstur.
Jeg trodde at man kun kunne ha med seg totalt 100 ml i håndbagasjen! Se jo at man kan ha med 1. liter væske i håndbagasjen! Bare hver av enhetene ikke overstiger 100 ml! Siste gang jeg betaler gebyr for bagasje!
Emil B må gå grunnet utrolig dårlig reseach!!!
Jeg trodde at man kun kunne ha med seg totalt 100 ml i håndbagasjen! Se jo at man kan ha med 1. liter væske i håndbagasjen! Bare hver av enhetene ikke overstiger 100 ml! Siste gang jeg betaler gebyr for bagasje!
Det pleier å være vanskelig å få med sminka og alle fuktighetskremene i håndbagasjen?
Emil B må gå grunnet utrolig dårlig reseach!!!
Er det mildere regler innenlands da? For all væske du evt skal ha med må jo få plass i en sånn liten pose når du skal utenlands hvertfall.
Enig med Ytre. Men nok om det, selv flyr jeg etter Torolf-modellen: Kjapt og hurtig på kampdagen, siden det er Feilfødt-konsert kvelden før og jeg følgelig ikke tar sjansen på å dra rett fra nach på KFL-busstur.
Håndbagasje: Tåpelig hodeplagg.
Å helvete. Dette minner meg på at jeg MÅ komme meg hjem fra W.A.S.P. på Jevnaker etter konserten 31. okt. Er så mye som skjer nå at jeg blir helt tullete av alle datoer.
Kommentar