Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nå må KFL komme ut med billetter- og turinfo til Moldeturen. Er klar som et egg! Her snakker vi ikke bare småbarnfedrefylla, her blir det spritfylla, klumpefylla, livshistorier og masing på Mykle!
Her skal det festes!!!
Alle menn og unge jenter (helst med buss sammen med Rønnern) til Molde!
Ryktene sier at billettene er mottatt og vil legges ut for salg idag eller imorgen. Småfolk kanaris skal drekka rundt og kommer til å være über hyggelig selskap på bussen
Buss billetter til Molde vil være i salg på LSK Shopen fra i ettermiddag.
Prisene er som følger:
Medlemmer Kr 380,-
Medlemmer som skal på i Oslo Kr 420,-
Ikke medlemmer Kr 480,-
Prisene er den samme, selv om man kjører bare en vei.
JP
From the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.
Hvorfor i helvete går bussen 06.00??? Sykt klovnete tidspunkt for avreise.
Mensen?
Det tar 8,5 - 9timer til molde det vil si at vi drar 0600 er vi fremme ca 14-15, da har mann noen timer på puben og kan spise litt etter en lang bussreise.
Det tar 8,5 - 9timer til molde det vil si at vi drar 0600 er vi fremme ca 14-15, da har mann noen timer på puben og kan spise litt etter en lang bussreise.
Hvorfor har man sluttet med avreise 02-03 som i gamle dager?
Akkurat det kunne jeg tenkt meg fram til selv. Poenget er at 06.00 er et tidspunkt i ingenmannsland. Ingen mulighet til å komme seg til Lillestrøm (eller Oslo) med kollektiv-trafikk. (Det er faktisk ikke alle som bor rett ved bussterminalen. Heldigvis for meg gjør jeg det.)
Dessuten blir det jo ingen søvn når man uansett må stå opp kl. 5, hvis det er det som er argumentet for å dra om morran i stedet for natta.
Avgang kl 8 (til nød halv 8) hadde vært tipp topp, et annet alternativ er å dra kl. 2 eller 3. (Det siste alternativet krever gode ferdigheter i bussoving.)
Jeg personlig liker ikke dette tidspunktet da det blir altfor lang tid i Molde før kampen starter. Men hvis dette er noe mange mener så burde helt klart styret neste år få til dette =)
Jeg personlig liker ikke dette tidspunktet da det blir altfor lang tid i Molde før kampen starter. Men hvis dette er noe mange mener så burde helt klart styret neste år få til dette =)
Vi hadde det til Stavanger i sommer da, n:o:ob
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Kommentar