Ja, jeg tror dere har bomma. Veldig mange er mer interesserte i kampen en puben, og hadde nok gjerne sett et tur-alternativ uten pub-stopp med avgang 15.00.
Sandefjord - LSK søndag 18. oktober kl 18
Collapse
X
-
Også dele pub med blåhvalene a gitt, finnes det egentlig noe verre?
Stussa litt over "god plass ute", sist jeg gikk forbi var det 2-3 bord på fortauet ved inngangen.
Man kan i det minste glede seg til landets kanskje strengeste visitasjon ved inngangen.
Sees på "borte"kamp!Kommentar
-
Merkelig at denne ikke er blitt markedsført under en "Unngå TV-aksjonen"-overskrift? Mye hyggeligere å stå og synge i Sandefjord med et par øl innabords enn å sitte trist og ensom foran TV'en og vente på at en gjeng med bøssebærere som tror de er bedre mennesker enn deg skal loppe deg for hundrevis av kroner.Kommentar
-
Kommentar
-
Også dele pub med blåhvalene a gitt, finnes det egentlig noe verre?
Stussa litt over "god plass ute", sist jeg gikk forbi var det 2-3 bord på fortauet ved inngangen.
Man kan i det minste glede seg til landets kanskje strengeste visitasjon ved inngangen.
Sees på "borte"kamp!
Kommentar
-
Utrolig hyggelige disse vestfold folka...
De skulle utvide uteserveringen slik de pleier å gjøre når østkantlaget fra hovedstaden er nedover...i tillegg fikk vi tilbud om å ha med oss egne griller å stå for mat serveringen selv...om vi ønsket det.
Hadde vi andre ønsker, var det bare å si ifra...
FrodeLast edited by Torolf; 16.10.2009, 10:48.Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Utrolig hyggelige disse vestfold folka...
De skulle utvide uteserveringen slik de pleier å gjøre når østkantlaget fra hovedstaden er nedover...i tillegg fikk vi tilbud om å ha med oss egne griller å stå for mat serveringen selv...om vi ønsket det.
Hadde vi andre ønsker, var det bare å si ifra...
FrodeSi yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
-
Kommentar
-
Etter å ha fintelt solgte billetter røyk vi akkurat på en dobbeldekker.
KFL har imidlertid avtale med tidenes hyggeligste bussjåfør, som har gitt oss en spesialpris på to vanlige busser. Håvard er en kjernekar!
To busser åpner også opp for etternølere som plutselig skjønner at Sandefjord borte er viktig. Vi har 15 ledige plasser. Påmelding til Jan Petter Myrvold, tlf. 932 72 143.Vidar Evje
Kommentar
-
Går begge bussene klokken tolv, eller vil den ene gå senere?Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.orgKommentar
-
Er det noen som våknet nå? å ser ut på det flotte høst været ?
Er fortsatt 10 buss billetter igjen til dagens kamp i Sandefjord, så ta kontakt med meg, hvis dere vil tilbringe denne flotte dagen i Sandefjord.
Bussen går kl 12.00
JP 93272143From the Dawn of time; We came moving silently down through the centuries, living many secret lives, struggling to reach the time of the Gathering; when the few who remain will battle to the last. No one has ever known we were among you... until now.Kommentar
Kommentar