28 kamper
Hvor mange kamper fikk dere i 2009 ?
Collapse
X
-
Kommentar
-
ble selv 15 kamper på meg! Litt skuffet men er helt ok fornøyd med tanke på at jeg bare er 16år, og du vet foreldre i denne perioden!
Mistet også noen viktig bortekamper. Neste år skal jeg begynne å nærme meg team 30! one day my friend, one day!stian;);)Kommentar
-
Men nei alle kan ikke klare 30kamper, om man prioriterer å si opp arbeid og en helvetes konflikt med øverig hustand på bruk av økonomi kanskje! Men så hardt skal man vel slippe å prioritere!
Jeg håper på å klare ca25kamper neste år. 30 hadde selvfølgelig vært utrolig moro men spørs om jeg har like godt forhold til kolleger og samboer etter sesongen da :Plønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
KnutHSolbergKommentar
-
Jeg kan prioritere hvor mye jeg vil i hue og ræva men realistisk så vil jeg vel aldri bli arbeidsløs for å følge fugla til å så vidt berge seg for nok en sesong Prioriterer fugla fremfor mye men at ALLE kan nå 30kamper det tror jeg neppe! Klart hadde jeg forts bodd på Romerike og hatt en 9-4 jobb man-fre sku jeg lett havnet blandt team 30. Men at alle kan klare 30? Nope sorrylønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Jeg kan prioritere hvor mye jeg vil i hue og ræva men realistisk så vil jeg vel aldri bli arbeidsløs for å følge fugla til å så vidt berge seg for nok en sesong Prioriterer fugla fremfor mye men at ALLE kan nå 30kamper det tror jeg neppe! Klart hadde jeg forts bodd på Romerike og hatt en 9-4 jobb man-fre sku jeg lett havnet blandt team 30. Men at alle kan klare 30? Nope sorryUltras Felt C LillestrømKommentar
-
ender vel på 22, som er særs slapt av meg.
Alle hjemme utenom Brann!! Av alle ting, men St. Pauli match away var bestilt for lenge siden, og trodde ikke den skulle bli så viktig.
Borte mangler jeg Tromsø, Bodø, RBK, Brann, Start, Lyn(var på ferie i Tyrkia) og SIF.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Jeg kan prioritere hvor mye jeg vil i hue og ræva men realistisk så vil jeg vel aldri bli arbeidsløs for å følge fugla til å så vidt berge seg for nok en sesong Prioriterer fugla fremfor mye men at ALLE kan nå 30kamper det tror jeg neppe! Klart hadde jeg forts bodd på Romerike og hatt en 9-4 jobb man-fre sku jeg lett havnet blandt team 30. Men at alle kan klare 30? Nope sorry
Det jeg sier er at absolutt alle KAN klare 30 kamper. Jeg sier ikke at alle har psyken eller viljen til å klare det. Prioriterer man Fugla foran familie, venner, jobb og andre fritidsinteresser så klarer man det. Det kommer sannsynligvis til å skape endel frustrasjon og sinne blant de rundt deg, hvis man ikke er så heldig å være omgitt av personer med samme interesse, men er du sterk nok i huet så får du til det.
Grunnen til at man stort sett kan telle på 1 hånd de som får til dette, er at det krever en helt ekstrem evne til stram økonomi, evne til å si nei, stå på krava og være tøff i hue. Dette vil de aller aller fleste aldri klare.
Min hittil beste prestasjon er 25 av 26 kamper i 2007. Jeg prioriterte å prestere på Eksamen fremfor å dra på Brann borte, noe jeg angrer bittert på i ettertid, da jeg vet med meg selv at jeg aldri kommer til å prioritere så hardt igjen.I med- og motgang, vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Kommentar