Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Selv om jeg ikke når opp til høydene for 10 år siden, så er jeg rimelig godt fornøyd. Var også med på mine første langturer siden 2006 til både Ålesund, Stavanger og Bart City.
Snodig da å velge en hobby som gjøre at man blir utestengt fra fotballkampene man er så interessert i(snakker da selvsagt ikke om de som eventuelt er utestengt av andre grunner). Man har jo også både møtt og lest om folk som er blitt arrestert før kamp.
24 seriekamper, misset Tromsø,Brann, Bodø og Molde borte. Samt Start og Molde hjemme. Alle i cupen, minus Asker borte. Ok, minus fornøyd totalt sett.
Hadde sett bedre ut hvis jeg hadde rundet 25.
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!
Tok en opptelling nå og ble litt skremt. 18 seriekamper og en cupkamp er fasiten min for 2009. Dårligste året mitt på mange år, skjønner jeg, men det har sammenheng med andre ting og tang i livet. Mye som skjer neste år og, så jeg vet ikke om det blir noe bedre da, men skal selvsagt gå for å slå denne sesongen her.
Kommentar