Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg er faen meg klar for seriestart snart. Hadde aldri trodd det for to uker siden. Jeg har herved mobilisert meg selv til å dra. Fy faen så deilig det skal bli å gruse oransj cupmester plast.
Blir det salg av bussbilletter på årsfesten?
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Er det noen fare for at denne kampen kan bli flyttet til Lørdag? Eller til en annen dag? Tenkte jeg skulle kjøpe meg flybilletter tidlig denne gangen.
Jeg føler meg ganske sikker på at den ikke blir flyttet til mandag 15.mars. Da velger nok TV2 å sende Brann-Haugesund på Zebra. Molde-Rosenborg blir nok TV2's hovedkamp den 14.
Jeg håper kampen blir sendt på NRK, og da altså flyttet til lørdag. Da skal det være mulig for ganske mange å slenge seg med KFL bussen oppover til seriestart.
Til Aalesund er det buss som gjelder
Spar heller flypenga til Tromsøtur i juli. Ettersom det ikke er Bodøtur neste sesong så er det bare èn flytur i 2010.
Til Aalesund er det buss som gjelder
Spar heller flypenga til Tromsøtur i juli. Ettersom det ikke er Bodøtur neste sesong så er det bare èn flytur i 2010.
Jeg har trua på at NRK ønsker å sende kampen, slik at den blir flyttet til lørdag. Å rekke skole og jobb o.l. er i så tilfelle ikke noe problem.
Etter det jeg husker fra da jeg gikk på skolen, så skjedde det minimalt i vårhalvåret. Så å gå glipp av 1.time på en mandag skal vel heller ikke være verdens undergang
Du rekker nok skolen om du tar bussen også. De siste åra har bussen vært tilbake i Lillestrøm alt mellom 5-7. Så ingen unnskyldning for ikke å reise til Aalesund sjøl om d mulig blir søndagskamp
Jeg har jævli lyst til å reise. Skal se om jeg kan få gjort slik at jeg tar første flyet hjem i fra Ålesund neste morgen. Regner med jeg er mere opplagt da en av å "sove" på en buss hjem
Det er ingenting å tape på å selge bussbilletter med en gang. Bør i det store og hele mobilisere kraftig for å få med så mange som mulig. Pushe, presse, tvinge, skremme. Alle triksene i boken.
Hva med at en 2-3 borteturer gir litt avslag på bussbillett til den 4. turen? vet at billettene ikke koster all verden, men "fattige" kan kanskje lokkes på dette viset?
P.S. skyt meg ikke, om dette er en dårlig idè. Aquevit og cognac har florert og blitt drukket over en lav sko her i hele kveld.
Last edited by Spntneous; 25.12.2009, 22:51.
Begrunnelse: kommaleif
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.no
Kommentar