ålreit med verdens beste sjef da gitt!
Aalesund - Lillestrøm 14.Mars
Collapse
X
-
Nei, men KFL setter opp busser til alle bortekamper (-Tromsø).
Uansett om det blir lørdags-, søndags- eller mandagskamp vil det bli buss.
Fjorårets erfaring var vel at LSK-supportere er treeeeege til å kjøpe noe som helst på forhånd. Derimot veit vi at god gammeldags pushing er det som skal til: Masing og overtaling. Snakk med alle venner om at dere garantert skal på åpningskampen. Det får folk på gli. Det viktigste er å nå ut til folk som ikke pleier å reise på tur. Hvem i din vennekrets skal overtales til jomfrutur med KFL?
Sittende styret har evaluert turopplegget fra sist sesong, og går det etter planen (og det nye styrets velsignelse) skal informasjon i år ut i god tid - helst for flere kamper om gangen.Vidar Evje
Kommentar
-
Hei KFL
Jeg er ei 18år gammel jente. LSK fan av kvalitet:-)
Jeg bor i Ålesund, kunne gjerne tenke meg å stå i lag med dere på stadion Hvor kjøper dere billetter hen? Når? Kontakt meg gjerne pr mail: jeanette.marlene@hotmail.com
Jeg er litt urutinert da det gjelder å få taki billett med bortesupportere.Kommentar
-
Hei, ballong7!
LSK har krav på 5 % av billettene, og på CLS utgjør dette i overkant av 500 billetter. Med andre ord blir det billetter til alle som vil ha! Etter all sannsynlighet blir det salg av billetter ved inngangen til bortefeltet, men jeg garanterer ingenting.
Det vil komme detaljert informasjon fra KFL-styret når kampen nærmer seg.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg føler meg ganske sikker på at den ikke blir flyttet til mandag 15.mars. Da velger nok TV2 å sende Brann-Haugesund på Zebra. Molde-Rosenborg blir nok TV2's hovedkamp den 14.
Jeg håper kampen blir sendt på NRK, og da altså flyttet til lørdag. Da skal det være mulig for ganske mange å slenge seg med KFL bussen oppover til seriestart.LSK Norges beste lagKommentar
-
håper den blir flyttet til mandag jeg da! isåfall er jeg medlønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
-
Vel har jeg jobbhelg og starter friuke mandag så håper jeg som bare faen jeg :P Vålerenga skulle jo gi fra seg noen tv-kamper, kanskje de kan gi en til Aafk også og den første. Not gonna happen! Men da blir det vel TV2-sport da! Haff! jaja, god tur!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
-
Hvorfor ikke håpe på mandagskamper? Ser ikke helt problemet igrunn! De er jo like mye mandagskamper som lørdagskamper her til lands så det burde vel igrunn gå for det samme! Vi vet jo at ikke alle kampene kan gå søndag!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
-
Ehh... kanskje fordi det kommer langt mindre mennesker på mandag enn på en søndagskamp. De sier seg selv at det ikke kommer veldig mange LSK-fans på Color Line Stadion på en mandag!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar