Aalesund - Lillestrøm 14.Mars
Collapse
X
-
Ungdommen vet ikke hva de prater om.Skal man finne virkelig fete bussturer må man tilbake til tidlig og midten av 90-tallet.
Molde away en 16.mai bl.a.Må ha vært midten av 90-tallet.To fulle busser og en minibuss,var flere på tur enn vi var syngende på hjemmekampene.
Da snakker vi klassiker.
Den avlyste 16.mai kampen i tr.heim var også en sykt,sykt fet tur.Kommentar
-
Min første (og eneste) langtur var Aalesund away i fjor. Det fristet ikke til gjentakelse. Jeg vet at bussene har blitt bedre nå, så det er kanskje verdt å prøve seg igjen.
Når det kommer til de korte borteturene (som Odd i fjor) hadde jeg mer enn gjerne vært med om bussene hadde gått på et senere tidspunkt enn de gjorde. Det tror jeg mange er enige med meg i. Håper KFL legger opp til alternativer for de som ikke er interessert i flere timer på pub før hver kamp.Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.orgKommentar
-
Alt om billetter og ting rundt turen kommer bla på kfl.no når ting er på plass.
FrodeFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
SAS har nettopp lansert en kampanje med bonusbilletter innen Norge til halv pris. Jeg bestilte OSL-AES t/r til 6000 poeng + 214 kroner. Flyet hjem går 20.25. Er det noen som vet om LSK-spillerne skal være med dette flyet eller om de overnatter?Kommentar
-
Det betinger at du har poeng opptjent i utlandet, vel? Så vidt jeg vet har vi fortsatt forbud mot sånt innenlands, etter at Norwegian satte seg på bakbeina og kalte det konkurransevridning.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Poengene er opptjent på utlandsflyginger, men kan brukes innenlands. Konkurransetilsynet skal ha skryt for at de satte en stopper for den konkurransevridende effekten av SAS' bonusprogram i Norge. Hvis de ikke hadde gjort det, ville det kanskje ha vært SAS-monopol på innenriksflyginger i Norge i dag.Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Merker jeg gleder meg villt og hemningsløst til min første busstur med kanarifansen. Kan noen lage et "jeg reiser alene"-skilt til meg?Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Første? Da håper jeg du har lest diverse turreferater i bugg etc. opp gjennom årene, for det lønner seg å vite sånn halvveis hva man går tilKommentar
-
Første tur?? aj, aj, aj! Blir tøft! Ryktene sier at jeg også skal ta bussen! Et liste tips: ha nok pils med deg! eller er du typen som drar med seg en flaske captain morgan, skjerebrett, kniv, lime etc etc (haha iL) på tur?Kommentar
-
Så du har noe å se frem imot :-)Kommentar
-
<3
Jeg er kompis med kæpt'n, men lime og dilldall gidder jeg ikke. Blir nok heller mer Calle på boks.Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Fortell meg vilken tur du hadde med nok pils!! Du roter i kjølebaggen min vær eneste turLengeLeveLskKommentar
Kommentar