Jeg skal gjemme ølen min i en eske merket med "First Price pulverkaffe"; Det holder nok Arne Skeie unna.
Aalesund - Lillestrøm 14.Mars
Collapse
X
-
Seriestart 2010, borte mot Ålesund.
LSK møter Ålesund borte den 14.mars.
Kampen spilles kl.1800.
Kanari-Fansen Lillestrøm ønsker å legge forholdene til rette for alle som vil støtte sitt eLSKede lag.
KFL setter opp busser med avreise klokken 06:00 søndags morgen fra Lillestrøm bussterminal.
Oslo Kanaris blir plukket opp 0520 utenfor Hotel Opera.
Det blir salg av nysmurte knallgode bagetter og godt drikke før avgang.
Matstopp blir som alltid på Dombås hvor de kan tilby bla. de verdenskjente kjøttkakene til husmor Astrid.
I Ålesund skal vi innta utestedet Metz og gjøre det til vår festning, med underholdning, rimlig næring, både flytende og fast.
Metz ønsker alle velkommen, også de under 18 år.
For de som ønsker sentralt og rimlig overnatting, kan vi opplyse om at
First Hotel Atlantica i Ålesund har følgende supporterpriser:
Kr. 750,-¨enkeltrom.
Kr. 850,- dobbeltrom = 425 per pers.
Kr. 1050,- trippelrom = 350 per pers.
LSK-shoppen selger bussbilletter til Ålesund, kr 500,- t/r for medlemmer av KFL.
Ikke medlemmer betaler 600,-.
LSK-shoppen selger kampbilletter til bortefeltet.
Restbilletter selges utenfor stadion fra klokken 1500 kampdagen.
Billettsalget starter 1. mars og varer
frem til fredag 12.mars.
Kanari-Fansen og LSK håper at alle som har mulighet tar turen til Ålesund og støtter LSK frem til seier i årets første serierunde.
FORZA FUGLA INN MED KULA HEY HEY!
De som har behov for å komme i kontakt med KFL i forhold til billetter, både buss og inngang, kan sende en mail til turer@kanari-fansen.no, eller ringe Thomas på 92 05 37 29.
Frode Johansen
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Tenkte å kjøpe billett til det flyet selv, men må jo stikke før kampen er ferdig da jo? Iflg. gulesiders karttjenester bruker man 21 min. fra Stadion til flyplassen...Kommentar
-
Ja, vi har planer om å bestille taxi som står klar utenfor fem minutter før kampslutt. Det er noe dritt å miste slutten av kampen, men for min del var det denne muligheten eller sofaen.Kommentar
-
Last edited by Spntneous; 01.03.2010, 23:24.Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Obligatorisk å melde seg inn her om man har tenkt seg av gårde:
http://www.facebook.com/event.php?eid=333566840777
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Det har hendt at det har vært billigere, men det har sjelden vært så billig som halv pris. Uansett bør man forsøke å selge ut bussen(e) til full pris før man selger enveisbilletter. Man tar jo opp et sete begge veier, og sånn sett bør man betale full pris uansett.Kommentar
-
Det er fullpris uansett om du bare skal en vei. Du kan evt. ha is i magen og møte opp på søndag kl 0600. Er det noe ledig skal du få en vei til 300 krLengeLeveLskKommentar
-
Arild ringte meg i går for å fortelle meg at jeg skal på denne kampen. Så da skal jeg vist det..."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
Kommentar