Da er det klart , etter en lang snakk med sjefen om norsk toppfotball, så fik jeg fri den 14. DANSKEN TIL DANSKEBÅTARENAEN
Aalesund - Lillestrøm 14.Mars
Collapse
X
-
Kommentar
-
noen som kun skal ta kfl bussen opp? jeg overtar gjerne en billett og seteplass, og vi deler betalinga 50/50.. pmStøtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)Kommentar
-
Kommentar
-
Er du ravende gal, FUG? Jeg dør jo sakte men sikkert på hver eneste tur hvor jeg ikke har et dobbelsete for meg selv! Nå skal jeg i tillegg betale for å få det enda trangere?
...høhø, trangere...Kommentar
-
Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Tok et kjapt søk nå på flybilletter for 1voksen og 1barn, tydelig det er forskjell på selskapene selvom det er i siste liten!
Med utgangspunkt i reise opp søndag og ned mandag:
Widerøe Sandefjord/Torp - Ålesund kr 6 365,-(skal sies at det er 1mellomlanding) og man rekker ikke engang kampen :P men shit samme prisen var ram! fly går ikke på lørdag ifølge databasen!
SAS Gardermoen - Ålesund kr 2773,-
NAX Gardermoen - Ålesund kr1800,-
Sats på bussen folkens Jeg tar LSK-TIL som årets første kamp :P God tur!lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Det spøker litt for tur for min del. Operasjonen på onsdag formiddag gikk fint, men jeg blødde greit utpå ettermiddagen. På kvelden hadde jeg svelget/spyttet såpass mye blod at jeg deiset i gulvet da jeg skulle på toalettet. Mistet sikkert en liter blod i løpet av dagen. Ble rushet av gårde til legevakten i fredrikstad og innlagt umiddelbart til observasjon etter nok en besvimelse. Kom hjem i dag formiddag.
Tipper at jeg eventuellt kjøper billett i siste liten, litt etter hvordan jeg føler meg. Jeg krysser alle fingre, for dette har jeg gledet meg masse til!
edit: leste dette nå, og nå må jeg nesten draStolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Bestiller herved 1 porsjon kjøttkakemiddag på Dombås hjemover.
Ble jammen tur til Aalesund i år også, det hadde jeg ikke trodd etter fjoråret! 3.forsøk for min del, i år er jeg særdeles sugen på poeng med hjem!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar