Brann - LSK søndag 16. mai kl 20
Collapse
X
-
Flottanes med en mail som blir betjent og besvart a gittlønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
-
Kommentar
-
Vil også etter denne turen rose Silje for en utrolig god jobb som turvert!
Utolig bra, det skal du virkelig haKommentar
-
Kommentar
-
Jeg understreker med en gang at dette ikke er kritikk mot nevnte bussvert, eller andre turansvarlige til Bergen. Jeg er en enkel sjel som bare lurer.
Det ble sagt før avreise Lillestrøm at begge bussene var å anse som såkalte partybusser. Hvordan/hvorfor gikk det seg til at den ene(dansken) bussjåføren satte seg helt på bakbena og demonstrativt ville kjøre roligtur fra Lillestrøm til Bergen 16.mai - fotballens festdag nr 1 i Norge?
Ellers var turen absolutt helt knall, takk takk!Kommentar
-
Det ble sagt før avreise Lillestrøm at begge bussene var å anse som såkalte partybusser. Hvordan/hvorfor gikk det seg til at den ene(dansken) bussjåføren satte seg helt på bakbena og demonstrativt ville kjøre roligtur fra Lillestrøm til Bergen 16.mai - fotballens festdag nr 1 i Norge?Kommentar
-
.
begge bussene var party busser. dette var planen iallefall. dessvere slo danseken seg på bakbeina.
hvor han hadde fått det for seg at det skulle være rolig, det veit jeg ikke dessvere
kfl bestilte 2 busser å nevnte ikke i bestilnga at det skulle være stille buss eller noe.
bare å beklage rote
silje (bussvert)
Jeg understreker med en gang at dette ikke er kritikk mot nevnte bussvert, eller andre turansvarlige til Bergen. Jeg er en enkel sjel som bare lurer.
Det ble sagt før avreise Lillestrøm at begge bussene var å anse som såkalte partybusser. Hvordan/hvorfor gikk det seg til at den ene(dansken) bussjåføren satte seg helt på bakbena og demonstrativt ville kjøre roligtur fra Lillestrøm til Bergen 16.mai - fotballens festdag nr 1 i Norge?
Ellers var turen absolutt helt knall, takk takk!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar