Lsk møter Hønefoss borte 25/7 i den anledning prøver jeg og samle alle som kjører tung Mc i kanarifansen til en tur.Er det noen inntresse for dette så sett en tommel opp.Og til Dere som ikke har Mc ,spre budskapet til alle som har.Foreløbig så er vi ca 10 stk ,men det hadde hvert kult og samle så mange som mulig.Mod er det mulig og klistre denne.
Hønefoss -Lillestrøm, AKA Arena, man. 26. juli 2010 kl.19.00.
Collapse
X
-
tur og billetter Hønefoss -Lillestrøm, AKA Arena, man. 26. juli 2010 kl.19.00.
Lsk møter Hønefoss borte 25/7 i den anledning prøver jeg og samle alle som kjører tung Mc i kanarifansen til en tur.Er det noen inntresse for dette så sett en tommel opp.Og til Dere som ikke har Mc ,spre budskapet til alle som har.Foreløbig så er vi ca 10 stk ,men det hadde hvert kult og samle så mange som mulig.Mod er det mulig og klistre denne.Stikkord: Ingen -
Hvor mange kommer med moped fra Fetsund? Det lurer jeg påPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Mandag 26/7: 19:00 Hønefoss-Lillestrøm på TV2 Zebra.
Kommentar
-
http://www.fotball.no/Landslag_og_to...unde-17-og-18/Kommentar
-
2 mandags kamper på rad og de blir satt alt for nærme spør du meg.. vanskelig å få billig fly og fri til Tromsø når det bare er noen uker til..
Her må det markeres spør du meg. Kraftig!!
Håper mange har fri så vi blir en del i Hønefoss uansettUFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Bortetribunen på AKA-Arena tar vel ikke mere enn 500-600 stk? Den bør vi fylle hvilken som helst dag i uken! Håpløst med to mandagskamper på rad!Kommentar
-
http://www.fotball.no/Landslag_og_to...unde-17-og-18/
Helvetes mandagskamper og tv2!Kommentar
-
Bli med Kanari-Fansen til Hønefoss
Mandag 26. juli er det klart for en ny bane på banehopperlista: AKA arena (fy faen, så sjelløst!) på Hønefoss. Les mer om busser, priser og hvordan du skaffer deg kampbilletter:
Kanari-Fansen setter som vanlig opp buss til kampen. Siden kampen er flytta til mandag kl 19 drar vi rett til stadion.
Avreise: Bussterminalen Lillestrøm kl 17
Rute: Over Gjelleråsen og Hadeland. Påstigning underveis hvis det forhåndsavtales.
Pris: 190 kroner for medlemmer. 100 kroner for de under 16 år. Bussbilletter selges i LSK-shopen. Ikke-medlemmer betaler 50 kroner ekstra direkte på bussen.
Turvert: Kristin Buskerud - tlf. 936 70 239
AKA arena (blir uvel, kjenner jeg) har kun plass til 560 personer på bortetribuna.
Billetter til bortefeltet kan kjøpes på nett. Velg felt N eller M:
(Krever registrering)
Restbilletter blir solgt på stadion etter først til mølla-prinsippet. (Altså smart å kjøpe på forhånd på nettet.)
Vi oppfordrer alle LSK-supportere til å ta turen til Hønefoss mandag 26. juli. La oss vise AKA-gjengen hvordan det går an å støtte laget sitt. Syng, flagg og hopp Fugla fram til 3 poeng!Vidar Evje
Kommentar
-
Selv om det er ferie og greier bør vi klare å fylle opp tribunen her. Håper bare alle kjøper billetter før kampen sånn at vi slipper det samme som skjedde i Kongsvinger. Billett kaos uten like og det var mange som ikke fikk med seg de 5-10 første minuttene!I wouldn`t kill you if you bit my head of!Kommentar
-
En ARENA uten sjel, et lag uten ære og tradisjoner!
1p borte mot TIL er bra, når vi isolert sett ser på resultatet. Denne kampen lever sitt helt eget liv, og gutta trenger definitivt vår, til tider, enormt gode bortestøtte.
19.00 og Hønefoss neste mandag bør mange kunne klare. Ikke alle, men mange. Kom igjen, bli med!!!
FORZA!Kommentar
-
Stopper bussen i Oslo (Hotell Opera), og i så fall når?
For øvrig synd jeg kan ikke kan delta på turens tema ettersom det ikke opplyses i den(ne) tråden tematuren faktisk dreier seg om. Men det er kanskje ikke i KFLs regi ettersom det ikke står i turinformasjonen..?Kommentar
Kommentar