Så en trenger ikke noe medlemskort for å få kjøpt billetter, og det er ikke noen kvote slik det har vært før?
Billetter til søpla og rbk hjemme
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hadde det vært lagt ut både på internett og på stadioen i dag, hadde jeg ikke blunka over det en gang. Når man kun legger det ut som kjøp på gitte tidspunkter reagerer jeg.
(Skal absolutt ikke gråte for mitt syke barn, men jeg reiser hjemmefra i dag relativt tidlig og jobber frem til jeg går opp på stadion. Frister ikke veldig å stille seg i en laaanng kø for å kjøpe billetter før man skal reise hjem. Ønsker helst å komme seg hjem til senga etter en lang dag. Sikkert noe av dette som er bakgrunn for litt frustrasjon også.... )Kommentar
-
Salg av billetter til de viktigste og største kampene vil alltid være et tema som engasjerer mange. Jeg vil tro at det er like mange løsninger som meninger.
LSK valgte denne gangen først å selge billettene til de som kommer på LSK-Odd Grenland. Det betyr at du som ikke har sesongkort, men som er fast på Åråsen får fortrinn. Når LSK spilte cupfinale i 2007 var dette noe som var etterlyst. De som kom på semifinalen burde også fått fortrinn sammen med sesongkortholdere og medlemmer.
Det har også vært etterlyst at LSK skal selge billetter etter kampene slik at man slipper å reise dobbelt til Lillestrøm. Nå har LSK tatt det på alvor, og jeg kan tro at det vil skje flere ganger hvis det er vellykket i dag.
Så kan man jo diskutere så lenge dagen er lang på hva som er best for publikum i forhold til billettsalget. Hva skal være terskelen for å få kjøpt en billett på et salg hvor noen får fortrinn?
Så til deg 46. Ved å legge billettene ut på internett samtidig som man legger de ut til de som var på LSK-Odd. Hva hadde da vært fortrinnet? Jeg forstår at det ikke passer deg i dag, men alt kan ikke alltid passe alle. Dessverre.
mvh
Ole Kristian - som ikke vil siteres på dette i media :-)Kommentar
-
Jeg legger meg så flat som det bare går an å gjøre.... Det gikk smertefritt og raskt unna. Mye raskere enn jeg noen gang ville drømt om. Eneste problemet er at når man skal betale med kort og det er to like beløp, så sliter man med at det blir duplikasjons transaksjoner - man må benytte to kort!
Så herved er all kritikk trukket, jeg legger meg flat og overbringer i stede ros for et godt gjennomført salg.
(må hente meg et glass Cola - hårete, tørre, støvete kamelere er tunge å svelge )Kommentar
-
-
Kommentar
-
Åråsen skal alltid være full mot enga og rbk. Men den gangen vi fyller Åråsen mot et annet lag, da begynner det å skje ting! Men med dagens tilskuertall skal det mye til om vi fyller stadion med LSK folk. Kommer nok veldig mange enga folk overalt nå også pga deres tabellplass. Her er det super viktig at LSK som arrangør holder stålkontroll på å ikke blande enga/lsk på sittanKommentar
-
Og merk mine ord, en vakker dag så er det en tulling som får nok og da smeller det. Er til tider ampert pga nisser fra bortelaget som er breiale.Kommentar
-
Om jeg tror på det? Nei! Men repeterer man det mange nok ganger kanskje LSK tilslutt tar tak. Jepp, og det kan fort skje denne gangen da det er en veldig viktig kamp for resten av sesongen denne kampen her. Med tap mot rbk og enga på Åråsen er vi så og si "ute" av medaljekampen.Kommentar
-
Var vel i hvertfall en Odd Grenland tulling som hadde plassert seg på Strømmen Storsenter tribunen i går som ble flytta på. Han begynte å egle med noen gutter 10-12 år... Snakk om taper.Kommentar
Kommentar