Hat!
Haugesund-Lillestrøm mandag 20/9
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Stikkord: Ingen
-
Er faen meg ikke mulig.. Vi kan jo like så godt bytte navn til LSK Zebra med en gang.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
-
faen ass, det var liksom årets tur... Fuck mandagskamper...<3Fugla 4 life<3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 6201 05 41919 -merk med tifoKommentar
-
Hva faen er dette da? Hvor mange mandagskamper har vi hatt nå? Så og si alle har vel vært bort også.Kommentar
-
De 2 siste bortekampene har vært mandag. Nå får vi 1 eller 2 søndagskamper før det blir en ny mandagskamp. Helt utrolig. Dumt at bortetribunen i Haugesund ikke er noe spesiell og at det ikke blir noen i Haugesund, hvis ikke hadde en aksjon vært på sin plass.Kommentar
-
det fins
meget billig flybillett. kan vi allikevel klare å få til en buss?
kan være mulig hvis lsk og ufc samarbeider om en
vi er 4 jenter som tar fly opp, men kunne trengt en buss hjemLast edited by siljelille; 20.08.2010, 13:30.Kommentar
-
-
Fly er feigt, Det blir jammen to dager avspassering på denne karen, også hiver vi oss i bilen gitt..Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Dette er så jævli balle av NFF/TV2!
Vel, jeg kommer uansett. Må man kjøpe billett på forhånd for å få lov til å stå sammen med eventuelt tilreisende kanaris forresten?Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
hvor mange
kunne tenkt seg å tatt buss hvis det blir satt opp?
tommel opp hvis ja, tommel ned hvis nei
takkKommentar
-
Ååh, jeg freeeser! Hat mail sendt til både Zebra og NFF! Begynner å lure sterkt på hvilken LSK hater som sitter i toppen på Zebra jaa! Skal jo tydeligvis ikke være mulig for folk å få heid på laget sitt neej! Og dette som skulle bli årets.. Men what the hell, sofaen hjemme i grotta mi er da minst like bra!?! Nåååvel..Kommentar
Kommentar