Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg vet at det ikke er mulig å gjøre alle til lags. Jeg bare lufter mine synspunkter rundt avreisetidspunkt, da jeg mener at man potensielt kan få med flere på tur ved å ha et alternativ som dreier seg om bare transport til kamp og hjem igjen kjappest mulig. Det må være lov, uten at det skal defineres som gnål av den grunn.
Selvsagt er det lov, og i utgangspunktet så hadde et slikt alternativ også vært bra. Men hver gang man har hatt et slikt alternativ, har det aldri vært nok for å fylle opp en slik buss. Jeg tviler på at det er mange nok reisende til å fylle opp KFL+andre busser og KFL til og fra kamp til denne kampen.
Hadde man kjempa i toppen kunne et slikt alternativ vært noe. Men ikke til denne kampen
Nå har det i svært stor grad denne sesongen - de siste månedene spesielt - blitt sånn at vi har reist rett på stadion. Riktignok hovedsakelig på grunn av ugunstige kamptidspunkter (mandag/midtuke), men likevel. Jeg forstår at kritikken rundt avreisetidspunkt kommer på et generelt grunnlag, men timingen blir feil i og med at dette er første gang på månedsvis at vi legger opp til pubsamling/et par timer i bortebyen. Det blir faktisk nesten som et unntak å regne.
Når det er sagt, ville vi selvsagt satt opp to alternativer om det er utsikter til å fylle (=gå i null på) et andre alternativ.
Jeg hadde planlagt årets fylletur ,men må ta med dattra mi på 10. Orker ikke gå rundt i Sandefjord i flere timer så jeg tar bilen.Men borte kamp det blir det.
KFL har stor pågang av reiselystende som vil være med oss til Sandefjord. Det synes vi selvfølgelig er topp!
Shopen er midlertidig tom for billetter, men fortvil ikke, dette ordner unge Jan Jensen i mrg tidlig.
Vi legger ut ytterligere 50 billetter på LSK-shop i mrg, og oppfordrer til snarlig handel.
Billettsalget stopper lørdag kl 15:00.
Spørsmål om turen rettes til turvert Kristin på tlf: 93 67 02 39
Hvor mange billetter var det i utgangspunktet? Glimrende med stor pågang.
Blir årets første bortetur for egendel, dog med privat transport.
Får håpe på en kveld i medvind både på banen og tribunen.
KFL har solgt 190 bussbiletter, noe vi synes er svært bra.
Og fortsatt er reiselysten stor og det er fortsatt mange som enda ikke har ordnet seg bussbillett.
KFL har solgt 190 bussbiletter, noe vi synes er svært bra.
Og fortsatt er reiselysten stor og det er fortsatt mange som enda ikke har ordnet seg bussbillett.
Løp & Kjøp
Frode
Dette er knallbra! Klarer vi å fylle hele feltet? Push flere til og bli med så får vi det til!
Faen nå fikk jeg lyst på busstur,jobber med barnevakt.Får jeg det så se opp for en Tullebukk på fylla.Og i fylla sitter di nyeste ryktene løst.Barnevakt i orden ,huff blir slitsomt på jobben på mandag.
Minner om at det blir loddsalg til inntekt for FuglaTifo på bussen, så ta med småpenger! Husk at Vålerengen-kampen ikke er langt unna, og da må vi ha fet tifo...
Trekning vil bli foretatt inne på puben så fort vi er kommet fram.
Fortsatt noen få ledige bussbiletter så hvis du enda ikke har fått kjøpt deg bussbilett til i morgen så ring meg, Kristin Buskerud på 936 70 239 og bli med kfl på tur
Kommentar