Turer hittil i år

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Turer hittil i år

    Hva synes dere som har reist om opplegget? Og kommenter hva dere liker/ikke liker.

    Var togtur kult eller kjipt osv?
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #2
    1. Flott tiltak at det er satt opp expressbusser for oss som kommer fra Langtvekkistan. Vestfoldexpressen, som jeg kjører med, har god stemning Bare så synd at ikke flere har valgt å benytte dette tilbudet, så da spørs det om dette blir et tilbud til neste år

    2. På KFLs borteturer er det supert at bussene stopper og plukker opp fans langs veien
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • KristofferØ
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 587

      #3
      Synes Trondheim var en braktur.. Utrolig gøy, og resultatet ble et pluss!

      Togturen til Hamar var genial, men jeg synes vi ankom Stallgården litt seint.. Burde ha vært 1 times tid lenger på utestedet i de kortere turene som kommer, mener jeg iallefall.. Regner med ikke alle er enige i dette, men som sagt er dette noe jeg mener hadde forbedret borteturene litt.

      Alt i alt må jeg si at borteturer er genialt.. Til dere som ikke har vært med; det er verdt hvert øre!
      I år så tar vi ostepop
      Vi elsker Lillestrøm
      HEI!

      Kommentar

      • Fjeller'n
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 905

        #4
        -Kongolainen med togturer. Mer av det!

        -Når det ikke lar seg gjøre med tog, sier jeg ikke nei-takk til busser med samme komfort som de vi hadde til Fredrikstad.

        -Start flere borteturer med en buss fra Fetsund. Undertegnede kan eventuelt ta jobben som kontaktperson for å få til dette på enkelte turer. Veldig behagelig.


        Stian
        "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #5
          Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
          -Start flere borteturer med en buss fra Fetsund. Undertegnede kan eventuelt ta jobben som kontaktperson for å få til dette på enkelte turer. Veldig behagelig.


          Stian
          tipper mykle har ringt deg allerede hehe

          Kommer med min tilbakemelding seinere Tony...må få hode over vannet etter helgas skuffelse først.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

            #6
            Syns det har vært veldig bra organisering av turene i år. Eneste jeg har og klage på er at vi har måtte vente en god stund etter kampen et par ganger pga tiden bussjaføren må sove.

            Togturene har vært konge. Fine turer også til Aalesund, Molde, Trondheim osv..

            Fortsett det gode arbeidet!

            Ps; Er det noen mulighet for tog tur til KR.Sand neste år, eller?

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #7
              Har vært bra opplegg rundt turene i år, men det som må jobbes med til neste år er å få med flere folk på turene. Minst 500 på alle langturene bortsett fra Tromsø og 1500 på kortturene: Skien, Hamar, Sandefjord osv...

              Håper det blir flere togturer neste år også, mange steder som passer perfekt med tanke på togturer. Håper også at det kunne vært mulighet å chartre ett fly til en av kampene neste år. Vet at dette sikkert er dyrt og mye jobb, men flere andre har klart det i Nore så det burde være en mulighet for at vi også kan klare dette...
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #8
                Vil ikke tro det er så veldig vannsklig/mye jobb...største utfordringen er vel at det er en økonomisk fallgruve, vis få melder seg på, så kan det bli et ganske stort underskudd på turen..

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Nordby
                  Vil ikke tro det er så veldig vannsklig/mye jobb...største utfordringen er vel at det er en økonomisk fallgruve, vis få melder seg på, så kan det bli et ganske stort underskudd på turen..
                  Da er det vel bare å ta fra tifo gruppa, hørt rykter om at dere bader i penger 8)
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Opprinnelig skrevet av Nordby
                    Vil ikke tro det er så veldig vannsklig/mye jobb...største utfordringen er vel at det er en økonomisk fallgruve, vis få melder seg på, så kan det bli et ganske stort underskudd på turen..
                    Da er det vel bare å ta fra tifo gruppa, hørt rykter om at dere bader i penger 8)
                    Ja ikke sant..vi har jo så sinnsykt mye med penger :lol: :roll:

                    Var det du som putta på en 200 lapp på bøssa siste bortetur?

                    Du pleier å være flink til å gi, men for å dekke et charter fly underskudd tror jeg du må begynne å gi litt mer King_Raymond.. :lol:

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #11
                      Nei jeg ga bare litt over 100 den siste matchen :oops:. Skal skjerpe meg til neste år!
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      • ON
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2004
                        • 3639

                        #12
                        Hehe! Nei da er bra det...men er så få som gir noe annet enn 20 kroninger, og du pleier i blandt å gi seddler, og du var på den bussen, så tippa bare at det var deg

                        Kommentar

                        • Vestfold Kanaris
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Oct 2004
                          • 4583

                          #13
                          Fly kan holdes av en stund, er det ikke nok folk som har meldt seg på innen fristen så er det bare å droppe flyet. Ikke noe verre enn det

                          Vi får 1500 billetter til Sandefjord borte. Det bør gå glatt. Trenger vi flere så kjøper vi opp her nede :wink:
                          LOUD
                          PROUD
                          ULTRA

                          Kommentar

                          • Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

                            #14
                            her skal jeg ha tilbakemelding på tur opplegget i år, ikke om vi blir 1500 i Sandefjord eller hvor mye King_raymond ga på tifo bøssa!

                            KUTT!

                            Kommentar

                            • Messias
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 624

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Tony
                              her skal jeg ha tilbakemelding på tur opplegget i år, ikke om vi blir 1500 i Sandefjord eller hvor mye King_raymond ga på tifo bøssa!

                              KUTT!
                              vel turene jeg var med på var drit bra lagt opp.... bra jobba tony og dere andre som jobber med turer..... gleder meg til sesongen starter....

                              Kommentar

                              Working...