vif - Lillestrøm, Ullevaal stadion, lørdag 23. oktober kl 17
Collapse
X
-
-
Ja det er det. Siste mulighet blir fredag kveld.
Oppfordrer alle som kan kjøpe billett til kamp og selvfølgelig bussbillett om å gjøre dette før lørdagen.
Det selges billetter utenfor inngang 16, som er vår inngang, men her er det alltid lang kø og tar alltid laaang tid og det er irriterende kjipt å se hvor seint disse som står for billettsalget jobber.
200,- pr pers for inngang.
Kun kr 100,- for voksen, kr 50,- for barn for bussen.
Løp og kjøp.
FrodeFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Har vi bare nedre vg eller også øvre?
Har familie som ønsker å komme på kampen, men egentlig sitte. Er det KFL som har bilettene til VG-øvre siden man ikke kan kjøpe de på nett, eller er ikke tribunen oppe i bruk.KnutHSolbergKommentar
-
http://www.kfl.no/les.php?id=616
Kamp- og bussbilletter til den store hatkampen mot vif er tilgjengelige på Martin's onsdag 13. oktober i forbindelse med medlemsmøtet. Bussbilletter selges for en 100-lapp, mens barn under 16 betaler 50.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
VG øvre er stengt. Vg nedre er kun stå. Skal dem sitte henvises det til langsidenKommentar
-
sorry quota feil del av innlegget
Økt tilgjengelighet for både kamp- og bussbilletter
Fra torsdag 14. oktober selges det kamp- og bussbilletter i pakke (du må altså kjøpe begge deler samtidig) på
Martin's
På sparket
YX SørumsandKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Hadde bart slått follo så hadde ikke follo vært cupfinalemotstander***Større baller enn vett***Kommentar
-
Poenget var uansett at det ikke er fjerdeplassen i serien som nyter godt av at et lag kvalifiserer seg både i cup og serie, men andreplassen i cupen.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Jeg var ganske sikker på at det gikk på til neste på tippeligatabellen jeg, og ikke den som tapte cupen.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kvalifisert til mesterliga: Vinneren av serien
Kvalifisert til europaliga: Vinneren av cupen, toeren i serien og treeren i serien
I tillegg deler UEFA ut tre europaligaplasser på bakgrunn av fair play.
Om cupvinneren også kvalifiserer seg til Europa via serien, går europaligaplassen til tapende cupfinalistFor vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Hvis serievinner vinner cupen, får toer i cupen siste e-cup-plass.
Hvis sølv- eller bronsevinner vinner cupen, får 4. plass i serien siste e-cup-plass.
Hvis serievinner slår sølv- eller bronsevinner i cupfinalen, får 4. plass i serien siste e-cup-plass.
Ferdig med den saken.
LSK kan ikke få e-cup neste år, med mindre det skjer noe mirakuløse fair play-greier.Kommentar
-
Hvis serievinner vinner cupen, får toer i cupen siste e-cup-plass.
Hvis sølv- eller bronsevinner vinner cupen, får 4. plass i serien siste e-cup-plass.
Hvis serievinner slår sølv- eller bronsevinner i cupfinalen, får 4. plass i serien siste e-cup-plass.
Ferdig med den saken.
LSK kan ikke få e-cup neste år, med mindre det skjer noe mirakuløse fair play-greier.Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Ranking per 17. september: 1. RBK (8,24), 2. Tromsø (8,06), 3. Vålerenga (8,05), 4. Odd Grenland (8,02), 5. Stabæk (8,0), 6. Aalseund (7,98), 7. Haugesund (7,9), 8. Viking (7,81), 9. Start (7,79), 10. Molde (7,77), 10. Strømsgodset (7,77), 12. Lillestrøm (7,76), 13. Brann (7,74), 14. Kongsvinger (7,62), 15. Hønefoss (7,53), 16. Sandefjord (7,37).
Odd ligger an til å få plassen.
Kommentar
Kommentar