Hva med Lille Chef?
vif - Lillestrøm, Ullevaal stadion, lørdag 23. oktober kl 17
Collapse
X
-
Kommentar
-
Noen som vet om det går and og kjøpe buss billett og kamp billett på martins i morgen?Cupmestere 2007:DKommentar
-
Det er gambling å håpe på ledig bussbillett i morgen, men sjekk med turansvarlig Mari Jahr: 92478672Vidar Evje
Kommentar
-
Kommentar
-
Hvorfor i ALLE DAGER snakker dere om pubber i Oslo? Se til satans helvete å kom dere til Ullevaal alle som én.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Da tror jeg du snakker til tomme veggen. Ingen skal se kamp på pub i Oslo. Kan jeg ikke tenke meg.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Selvfølgelig kommer man på Ullevål, men man drar ikke til Lillestrøm for tre øl og buss tilbake til Oslo.Kommentar
-
Fylleinnlegg av Seb.R LOLPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Sitter plutselig med en billett til overs, kan kjøpes hvis man ikke vil ha kø, regner med å være på plass ca 1615-1630.
Anders Merch 97040576lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
190 kroner:
Kommentar
Kommentar