Fordi vi må prioritere den forbaskede jula nå.. I januar venter ferske penger og vi ha ringen sugardaddies som sponser oss
Tribunekultur-tur til Istanbul
Collapse
X
-
Neida, jeg er jo sugardaddy og har likvider ;-)
Det hadde vært gøy med type 15-20 stk. som blei med!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Tja, flyskrekk er vel å ta i, jeg er ikke sånn at jeg unngår å fly dersom det er mulig. Liker det godt når flyet har landet safe på bakken, men ikke noe sånt voldsomt engstelig. Jeg har av en eller annen grunn blitt litt irrasjonell på mine eldre dager, dette var ikke noe issue før.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Tja, flyskrekk er vel å ta i, jeg er ikke sånn at jeg unngår å fly dersom det er mulig. Liker det godt når flyet har landet safe på bakken, men ikke noe sånt voldsomt engstelig. Jeg har av en eller annen grunn blitt litt irrasjonell på mine eldre dager, dette var ikke noe issue før.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Det tror jeg vi kommer til å nå! Foruten de neeesten tosifra som allerede sitter med confirmationsmail fra Lufthansa og Air Baltic, veit jeg at Frode Thai er down. Han skal muligens ha med seg en til to. Jan skal være med (har jeg bestemt), og selv om vi ikke har hørt fra ulfpulf, i denne tråden kan han jo ikke la denne muligheten gå fra seg.
Legg da til at Superstefan skal være med, men ikke har bestilt, samt at det muligens blir tre sklier til i januar. Booyah!Kommentar
-
Det tror jeg vi kommer til å nå! Foruten de neeesten tosifra som allerede sitter med confirmationsmail fra Lufthansa og Air Baltic, veit jeg at Frode Thai er down. Han skal muligens ha med seg en til to. Jan skal være med (har jeg bestemt), og selv om vi ikke har hørt fra ulfpulf, i denne tråden kan han jo ikke la denne muligheten gå fra seg.
Legg da til at Superstefan skal være med, men ikke har bestilt, samt at det muligens blir tre sklier til i januar. Booyah!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
-
Tits!
Anbefaler de som har tenkt å fly med Air Baltic å høre med de som allerede har bestilt gjennom AB om hvilken avgang de tar. Greit å få så mange som mulig på så få fly som mulig.
Dersom Air Baltics billigbilletter også skulle bli fylt opp, kan sikkert Johansens Reisebureau v/ meg eller FUGlinho hjelpe til med å finne nye alternativer.Kommentar
-
Tits!
Anbefaler de som har tenkt å fly med Air Baltic å høre med de som allerede har bestilt gjennom AB om hvilken avgang de tar. Greit å få så mange som mulig på så få fly som mulig.
Dersom Air Baltics billigbilletter også skulle bli fylt opp, kan sikkert Johansens Reisebureau v/ meg eller FUGlinho hjelpe til med å finne nye alternativer.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Tar meg forøvrig den friheten å spør her hvilken avgang folket har med AirBaltic?Kommentar
-
de har 0740 eller noe fra g-moen. Og det er kun 1 fly videre fra riga om dagen, så det er 11.20 flyet. Lander rundt 15-15.30 i 'bul.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Til dere som ikke får bestemt dere, Jeg fikk tydeligvis de siste billetene til 1200,- hos AirBaltic. Nå koster de 1500,-.
SÅ LØP OG KJØP!!Kommentar
-
Tja. Ville vært et stort tap for KFL om alle dere går ned samtidig. Oppfordrer dere til å spre risikoen. Hvorfor er det ingen som vil fly Turkish Airlines direkte?Kommentar
-
Fordi prisen begynte på det dobbelte av mellomlandingsbonanza. For de som har råd, kan jeg gladelig anbefale Turkish Airlines. Bekvemme seter og noe så sjelden som god flymat.Kommentar
-
-
-
morten linselus johansen er i vinden igjenKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
Kommentar