Tribunekultur-tur til Istanbul
Collapse
X
-
-
-
Kommentar
-
Syns der vi var sist var veldig tits! Men ikke sikkert det er like bra liv der til denne kampen?
Forslag Johansen: Hva med å samles en kveld på lokkalet og tit-te på det jeg/vi filma sist vi var i bul?
Da har folk som ikke kjenner hverandre SÅÅ godt sjansen til å møtes og sånt før vi drar også
Ingen interresse for dette? Laber respons :PKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg kan ikke denne hælja pga. nattevakter. Hva med neste? Eventuelt på en ukedag... Trenger jo ikke bli så seint.Kommentar
-
Litt om billettpriser:
Det har ikke blitt lagt ut billetter til kampene vi skal på ennå, men jeg har sett på billettene til de gjeldende lagenes førstkommende hjemmekamper.
Fenerbahces neste hjemmekamp koster 33 YTL (ca. 120 kroner) på kortsidene, der vi skal stå. Det er mot et større og bedre lag enn kampen vi skal på, så her regner jeg med at det blir det samme.
På IBBs neste hjemmekamp koster billettene bare 15 YTL (55-60 kroner), men her kan vi nok vente at de skrur opp litt når vi skal se dem mot Galatasaray. Men selv en dobling av prisen vil jo være overkommelig.
En eventuell 2. eller 3. divisjonskamp vil jo bli enda billigere enn dette igjen. Tipper mellom 5 og 10 lira for billett der.Kommentar
-
Og Adu har signert låneavtale med denne klubben som Gæl nevnte.
angående tits-punkta:
Hva med torsdag?
Eller så får det bli til uka... Noen dager som passer for folk da? For meg er onsdag eller fredag/lørdag best...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
-
Kommentar
-
Dårlig nytt å melde
Fra face-eventen:
Vi har forferdelige nyheter... Oppsettet for runden kom fredag, og til vårt store sjokk har Fenerbahce og Galatasaray fått kamper samme dag! Det var det siste vi trodde kunne skje, og er nærmest uhørt i TV-fotballens tid. Kort fortalt betyr det at Galatasaray-kampen utgår under oppholdet. Lørdagen blir det Fenerbahce - Kasimpasa, og søndag blir det 1. divisjonskamp for de som vil. Freddy Adu spiller! Sightseeing fredag og mandag, da vi har hele dagen til disposisjon.
PS: Vil poengtere at det selvfølgelig ikke bare blir sightseeing de andre dagene. Shopping og diverse opplevelser vil inngå i programmet.Kommentar
-
God formiddag, 'bul-farere!
Johansens Reisebureau har tenkt å snekre sammen ei lita blekke om turen, som dere kan velge å enten printe ut eller ikke printe ut. Vennligst send meg deres e-postadresser pr. SMS eller melding her inne, så vil dokumentet være dere i hende over hælja en gang. Klemzy
PS: En uke igjen!Kommentar
-
Minner om at reisebureauet arrangerer 'bul-kveld på lokalet på Åråsen i kveld klokka 19. Filmer fra tidligere turer, samt røverhistorier fra Kimak og Mert. Også en fin sjanse til å møtes for de som ikke kjenner hverandre så godt!Kommentar
-
Kommentar