Tommel ned Macho? Snarere tommel opp når valget står mellom å tilbringe litt kvalitetstid med en lekker dame kontra noen svette mannfolk som i tillegg begynner å bli vel tynne i hyssingen...
Tribunekultur-tur til Istanbul
Collapse
X
-
-
-
skuffende mange som ikke drakk...
Men ellers tror jeg de som ikke hadde sett dette tidligere fikk litt mere inntrykk i hva vi gjør på disse turene, og hvordan tribunelivet der nede er... Det ble kanskje litt vel mange videoer igår, men vil påstå at de fleste av dem var interressante for de fleste som var der, som var snaut 10 stkKim
Styremedlem KFLKommentar
-
skuffende mange som ikke drakk...
Men ellers tror jeg de som ikke hadde sett dette tidligere fikk litt mere inntrykk i hva vi gjør på disse turene, og hvordan tribunelivet der nede er... Det ble kanskje litt vel mange videoer igår, men vil påstå at de fleste av dem var interressante for de fleste som var der, som var snaut 10 stkKommentar
-
Kommentar
-
Men i all anstendighet var det ikke primært et drekkaopplegg. Å nyte et par kalde er en ærlig sak, men det var ikke lagt opp til noe fyllekalas.
Men det var trivelig i går, altså. Hadde helt glemt svada-"intervjuet" Per Arne gjorde med meg før vår første Fener-kamp. Så mye tullprat...
Derby i kveld forresten!Kommentar
-
Men i all anstendighet var det ikke primært et drekkaopplegg. Å nyte et par kalde er en ærlig sak, men det var ikke lagt opp til noe fyllekalas.
Men det var trivelig i går, altså. Hadde helt glemt svada-"intervjuet" Per Arne gjorde med meg før vår første Fener-kamp. Så mye tullprat...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Mulig jeg blir reisende alene, da noe muligens har dukket opp for reisekompisen.
Ikke mange av dere jeg kjenner, eller i det hele tatt vet hvem er, men som reiseburauet sier: blir vel tits allikevel...Kommentar
-
-
Da har det åpnet seg en flybillett iallefall, tur/retur Istanbul med airbaltic.
Er noen intressert, så si ifra asap!
Vet ikke hvordan det er med endring av billetten hos airbaltic, men det er sikkert ikke noe stress.Last edited by Uwes disippel; 23.02.2011, 13:07.Kommentar
-
Ingen som overtok billetten til kompisen til Uwes disippel, altså? Svakt.
For oss andre: I morra bærer det av sted!Kommentar
-
Kommentar
-
Oppi det der har Johansens Reisebureau goth nytt til sine kunder:
Vi har allerede ordna kampbilletter til Fener-kampen for hele reisefølget. Ingen billettangst på oss! Dette til den trivelige prisen av 120,- per snute.Kommentar
-
-
Alle kom faktisk hjem tro det eller ei. 5 kameraer ble hyppig brukt (både film og bilder) men jeg håper det blir valgt med omhu hva som havner på nett :P Noe av bildene burde aldri forlatt 'bul.Kommentar
Kommentar