Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
video fra møtet før kampen. Roughly oversatt info: vamos og en gjeng med blod-fans fra Lillestrøm, Kanari-fansen, har pre-match meeting i Kadıköy-Yoğurtçu park
Feteste pre-match jeg har vært med på. En gjestfrihet jeg ikke trodde jeg skulle oppleve!!
Fantastisk tur, fantastiske mennesker og et eventyrlig reisebureau.
Dro alene, men kom kom hjem med venner!!
Så klem til gutta og håndtrykk til skliene...........
Feteste pre-match jeg har vært med på. En gjestfrihet jeg ikke trodde jeg skulle oppleve!!
Fantastisk tur, fantastiske mennesker og et eventyrlig reisebureau.
Dro alene, men kom kom hjem med venner!!
Så klem til gutta og håndtrykk til skliene...........
var vel ikke bare klemmer du delte ut til gutta, sussebass
Når kjekke menn som deg absolutt skal ha, så er det ikke nei i min munn ;-)
Tenkte mer på den tyrkiske kulturen, da serru...
Skjønte det vettu
Men veldig kult at du ble med selv om kameraten din uteble. Du led ihvertfall ikke noe tap av det, du gikk jo rett inn i gruppa som om du hadde kjent oss i evig tit.
Men for noen sinnsyke kvelder på bubble pub! Har sett gjennom videoer og bilder, og ler meg ihjel! Gleder meg til å se de andre sine og, spesielt Kristin hadde noen gode shots. Spørs om hun tør å legge ut alt
Men veldig kult at du ble med selv om kameraten din uteble. Du led ihvertfall ikke noe tap av det, du gikk jo rett inn i gruppa som om du hadde kjent oss i evig tit.
Men for noen sinnsyke kvelder på bubble pub! Har sett gjennom videoer og bilder, og ler meg ihjel! Gleder meg til å se de andre sine og, spesielt Kristin hadde noen gode shots. Spørs om hun tør å legge ut alt
Nå i ettertid så føler jeg det var bra at jeg dro alene. Tror ikke jeg hadde blitt så godt kjent med dere ellers.
De fleste av dere ble jeg godt kjent med fra første stund. Kanskje ikke så rart, når så og si alle av dere hadde like fantastisk dårlig humor som meg.
Dere er en gjeng med fantastisk deilige mennesker!!!
Faller sammen i krampelatter bare jeg tenker på bubble pub. Gud bedre som jeg gleder meg til å se videoene skikkelig. Vi får ta en mimrekveld med videoer og tits...
Sitter her å prøver å gjøre i stand en presentasjon jeg skal ha på en studiegruppe i kveld, men det eneste som går i hodet mitt er "Fener GOL GOL GOL"
Kommentar