Antall bortefans i 2010
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Her må jeg være enig med Tony. Husker de leste opp tilskuertallet. Hørte en svak latter fra store deler av tribunen...
Jeg var også overbesvist om at de hadde begynnt med telling av faktiske tilskuere. Virket jo også sånn i resten av kampene. Men på denne kampen var det rett og slett åpenlyst at det ikke stemte.Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
De teller på en annen og mer reell måte enn før, men fortsatt telles samtlige sesongkort. Imidlertid har man sluttet å telle bl.a. frikort som ikke blir brukt. Tilskuertallet stemmer mao stort sett bra på Åråsen. Det må mangle mange sesongkortinnehavere for at tallet skal være misvisende, og det skjer ikke så lett på Åråsen, der sesongkort er mer for spesielt interesserte enn mange andre steder.Kommentar
-
Vet du hvorfor alle sesongkort fortsatt telles, hvis man har utstyr til å registrere faktisk besøkende, Lars?
Og hvordan er det med bedriftskort? Er det mange av dem? Der er det vel mer variabelt om de benyttes. Jeg vil anta at publikumsslitasjen vil merkes hos sesonkortinnehaverne også utover en dårlig høst, så noe vil det vel slå ut, jamfør det misvisende tallet som er nevnt over i denne tråden.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Sesongkorta og antall solgte billetter telles vel med hver gang. I tillegg er det det antall frikort som blir brukt.
Er ihvertfall det som blir mest riktig. Det er som Lars skriver ikke mange med sesongkort som ikke møter opp da det ikke er mange sesongkortinnehavere som følger LSKKommentar
Kommentar