Stabæk-LSK søndag 20 mars kl 18.00
Collapse
X
-
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
KAMP & BUSSBILLETTER ligger ute, PÅ SPARKET.
Kamp- & bussbilletter ligger nå til salgs på Åråsen, kiosken: PÅ SPARKET.
På Sparket har åpningstider:
Onsdag: 10-20
Torsdag:10-17
Fredag: 10-20
Lørdag: 10-17
Frode Johansen
styremedlemFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Burde jo vært 1500 her når det er seriestart og matchen spilles en halvtime unna, men blir nok neppe mer enn 6-700, men det er nok til å eie gymsalen hvertfall.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kampbilletter
Jeg har kjøpt bussbillett idag, og da fikk jeg info om at de selger kampbilletter der også. hun hadde fått 300 billetter, og det var nesten ingen av de som var blitt solgt. Hun som sto der var litt fortvilet siden ingen viste om dette. Jeg lovte å legge det ut på forumet, så da er det gjort. har ikke folk kjøpt billetter enda, så stikk innom sparket. der har de både bussbilletter og kampbilletter...Last edited by lega66; 18.03.2011, 13:18.Kommentar
-
Kommentar
-
Okay. Jeg har skaffet en, men vet om noen som ikke skal innom lillestrøm før kampen som ville ha en. Men da får de vente til første hjemmekamp
Kommentar
-
Kan forresten melde om noen kule treningsjakker som er klare for salg på søndag! Skal etter ryktene være mye kulere KFL92 hoodien... Så ta med cash! Eller kort hvis du ikke er av den gammeldagse typen.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
-
Har ikke hatt anledning til å kjøpe buss- og kampbillett så langt denne uken, vil det være mulighet for å kjøpe dette på "på sparket" i morgen? Når stenger sjappa hvis det er mulig.
Hvis det ikke er mulig å få tak i billettene i morgen, hvordan kan jeg da skaffe buss- og kampbillett til søndagens kamp ? (Vet at jeg evt. kan kjøpe kampbillett på nett, så hovedsakelig bussbillett jeg lurer på hvordan jeg skal få skaffet)Kommentar
-
Har ikke hatt anledning til å kjøpe buss- og kampbillett så langt denne uken, vil det være mulighet for å kjøpe dette på "på sparket" i morgen? Når stenger sjappa hvis det er mulig.
Hvis det ikke er mulig å få tak i billettene i morgen, hvordan kan jeg da skaffe buss- og kampbillett til søndagens kamp ? (Vet at jeg evt. kan kjøpe kampbillett på nett, så hovedsakelig bussbillett jeg lurer på hvordan jeg skal få skaffet)
Edit: Og "på sparket"
Last edited by FUGlinho; 18.03.2011, 19:46.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Du slipper dermed stresset ved å skrive ut kvittering.Kim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar