Det BØR og SKAL bli fullt opp med Fuglafolk i denne byen når det er lørdagskamp kl. 16, og det kun er én times kjøring unna Fuglaby!
Årets fuglatur 2011 - Sarpsborg. Søndag 29 mai
Collapse
X
-
-
VIKTIG INFO OM BILLETTAVHENTING:
De som har overført penger for billetter kan hente disse i pausen på cupkampen imorgen ved hovedforsangerstolen. Viktig at du tar med en form for ID.
Hvis du ikke har mulighet til å hente billettene imorgen, så vil vi legge de på LSK Shop hvor de kan avhentes frem til fredag før stengetidKim
Styremedlem KFLKommentar
-
VIKTIG INFO OM BILLETTAVHENTING:
De som har overført penger for billetter kan hente disse i pausen på cupkampen imorgen ved hovedforsangerstolen. Viktig at du tar med en form for ID.
Hvis du ikke har mulighet til å hente billettene imorgen, så vil vi legge de på LSK Shop hvor de kan avhentes frem til fredag før stengetidKommentar
-
Uansett så hadde du måtte kommet deg til Lillestrøm for å kjøpe billetter til denne kampen, da det ikke er nettsalg til denne kampen. At billettene kommer sent må du nesten ta med sarpsborg, fint lite vi får gjort med det.
Som Chrizza skriver så finner vi en løsning så du evt kan få den utlevert i SarpsborgKim
Styremedlem KFLKommentar
-
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Fra S08 sine nettsider:
« Det er ventet horder av LSK-supportere til Stadion. Dette kommer til å bli en folkefest - en fest vi har drømt om mens vi har ligget nede i divisjonssystemet. »Kommentar
-
Sææærp 08 - LSK Lørdag 28.05.2011 - Billetter
Jeg er desverre etterhvert blitt støkk i Østfold og trenger billett til bortefeltet. Jeg skjønner det sånn at det er lite bortefelt og billetter bare kan fås kjøpt i Lillestrøm. noen som veit om det er flere billetter igjen og hvem jeg i så fall ka ta kontakt med får å skaffe meg en? (uten å måtte reise Fredrikstad - Lillestrøm - Fredrikstad - Særp for å få meg en billett)...Klempern. Translation german-english: Hammer
Hammer: To defeat (a person, a team) resoundinglyKommentar
-
Pga fantastiske fugla og straffekonk, rakk vi ikke innom LSK shop før det stengte idag. Her er siste info:
Til dere som har overført penger for billetter til Sarpsborgkampen, og ikke fikk hentet de idag, så vil disse legges på LSK Shop imorgen(ca kl 12). Har du ikke mulighet til å få hentet de der før lørdag, så kontakt oss (styret@kanari-fansen.no) så vi får tatt de med til SarpsborgKim
Styremedlem KFLKommentar
-
jepp bussen stopper innom og plukker opp på busslomma på Helsfyr inn mot Oslo. Fint om de som ønsker å gå på bussen her sender en sms til tursjef Kristin 936 70 239!
Det er fortsatt buss og kampbilletter på shoppen så har du ikke fått kjøpt deg det enda så løp og kjøp!Kristin - Styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
LSK supportere er verdens tregeste folk, når der gjelder å kjøpe buss og kampbillett. De blir nok solgt de 450 billettene.Årets supporter 2010!!
Tror nok de siste kampers spill og resultat har lagt en demper på lysten til å dra på borteturer for en del LSK-supportere. Jeg har kjøpt billett til kamp og buss, men jeg forstår de som har satt denne turen på vent og er usikker på om dem skal bli med.Kommentar
Kommentar