VIF-LSK søndag 17 April kl 20.00
Collapse
X
-
Den nye plasseringen til miniklanen er mye nærmere oss enn den gamle. Ikke at jeg bryr meg så mye om unger i vif-klær, men det betyr at vifs spillere vil stå foran vg-svingen når de takker miniklanen for kampen..
Blir det gjort noe for å unngå kasting fra vip-boksene Frode? I fjor var det jo endel ting som kom derfra.
Oppfordrer alle LSK-fans til å stille søndag, hent ned det gamle skjerfet/flagget fra veggen og bidra til å farge bortesvingen gul og svart!
By the way, det er ikke ok å knuse stoler på stadion med vilje.Kommentar
-
Joda, 99% klarer jo stort sett det. Men en kamputvikling hvor enga feks putter på overtid, og stormer bort til vg nedre for å feire, kan fort skape problemer.Kommentar
-
Den nye plasseringen til miniklanen er mye nærmere oss enn den gamle. Ikke at jeg bryr meg så mye om unger i vif-klær, men det betyr at vifs spillere vil stå foran vg-svingen når de takker miniklanen for kampen..
Blir det gjort noe for å unngå kasting fra vip-boksene Frode? I fjor var det jo endel ting som kom derfra.
Oppfordrer alle LSK-fans til å stille søndag, hent ned det gamle skjerfet/flagget fra veggen og bidra til å farge bortesvingen gul og svart!
By the way, det er ikke ok å knuse stoler på stadion med vilje.
Det blir satt opp en buffersone opp i mot miniklanen.
De står ikke der de pleier når, vi kommer på besøk, men på familiefeltet på langsiden.
Videre blir det vakter som passer på dem og vakter som passer på oss på kanten.
Selvom de fleste her er unger, er det en forbanna uting at de er plassert der de er plassert.
Når det gjelder vip-boksene, er vi lovet at det skal følges ekstra godt med der.
Håper at man slipper å se igjen at noen går bananes og river ned stoler med full vilje og viten å samtidig velger å kaste stolen fra midt på tribunen og nedover mot banen. Den slags oppførsel er ikke akseptabel og vil selvfølgelig bli slått ned på.
Hærverk som skjer på vår tribuneseksjon, belastes LSK, ikke vif, om noen skulle tro det.
Forza fugla
Frode Johansen
styremedlem KFLFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Det går nok bra. Jeg har aldri dratt frem noen billett når jeg skal på bussen etter å ha vært på ullevaall :=)
Kommentar
-
Ja du kan være med bussen bare hjem, så lenge du har kjøpt bussbillet på forhånd er det et sete til deg på bussenKristin - Styremedlem KFLKommentar
-
Det blir satt opp en buffersone opp i mot miniklanen.
De står ikke der de pleier når, vi kommer på besøk, men på familiefeltet på langsiden.
Videre blir det vakter som passer på dem og vakter som passer på oss på kanten.
Selvom de fleste her er unger, er det en forbanna uting at de er plassert der de er plassert.
Når det gjelder vip-boksene, er vi lovet at det skal følges ekstra godt med der.
Håper at man slipper å se igjen at noen går bananes og river ned stoler med full vilje og viten å samtidig velger å kaste stolen fra midt på tribunen og nedover mot banen. Den slags oppførsel er ikke akseptabel og vil selvfølgelig bli slått ned på.
Hærverk som skjer på vår tribuneseksjon, belastes LSK, ikke vif, om noen skulle tro det.
Forza fugla
Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Aaa, derby med Enga fans på egen tribune. Fantastisk. Hvor var KFL/LSK når dette kom på banen? Virker utrolig at det går an.
Dette er noe av det latterligste jeg har hørt på jævla lenge.
Norske arrangementer er og forblir en vits. Håper noen tar ansvar å kvester de jævla lausungene. Det er nok den eneste måten VIF skjønner at dette ikke funker på.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
-
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Aaa, derby med Enga fans på egen tribune. Fantastisk. Hvor var KFL/LSK når dette kom på banen? Virker utrolig at det går an.
Dette er noe av det latterligste jeg har hørt på jævla lenge.
Norske arrangementer er og forblir en vits. Håper noen tar ansvar å kvester de jævla lausungene. Det er nok den eneste måten VIF skjønner at dette ikke funker på.
Dårlig tid eller dårlig syn Simone??
Les det jeg har skrevet en gang tid....
Miniklanen står ikke der hvor de pleier å stå, men på langsiden som er avsatt til familietribunen.
FrodeFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Tipper Simen har kommet i derby tida. Da blir det fort misforståelser, synsing og krangling. Helt normalt i uka før man møter EngaKommentar
Kommentar