Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Pleier ikke du å henge i enden av ei fluestang på Finnmarksvidda når Fugla er i Tromsø?
For øvrig irriterer torsdagskampene meg grenseløst. Dere kommer dere tur/retur samme dag med offentlige transportmidler. Jeg må ta fri både torsdag og fredag for å rekke det.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Pleier ikke du å henge i enden av ei fluestang på Finnmarksvidda når Fugla er i Tromsø?
For øvrig irriterer torsdagskampene meg grenseløst. Dere kommer dere tur/retur samme dag med offentlige transportmidler. Jeg må ta fri både torsdag og fredag for å rekke det.
Pleier........ har skjedd en gang det :-) drar i år også, Turen ble planlagt lenge før terminlista, og vi har avreise fredag den 17. Dagen etter kampen, REN SKJÆR flaks at det ble torsdagskamp, og jeg er lykkelig :-)
bakdelen er at jeg får en hard start på turen i bakrus, uten stemme og totalt utslitt som jeg bruker å være etter å ha vært på kamp med fugla....LYKKE!
Er kampdato her fastsatt eller kan den fortsatt flyttes?
lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....
Da er flybiletten i boks. Reiser med 09:00 flyet til norwegian opp, og 21:50 hjem. Får da en dag jeg kan se rundt og ta litt bilder i Tromsø. Min første tur nord for Trondheim, og da selvfølgelig første tur til Tromsø.
Derimot ikke helt bestemt meg om jeg skal ta tribunen eller foto på kampen. Men er vell lenge sia det er vert en kanaris fotgraf i Tromsø. Så noen bilder derifra er vell kanskje greit å ordne?
Nei, men de pleier å ha en utstoppet rein i Storgata, til ære for dumme turister, så du får sikkert sett en utgave av arten. (Såfremt du er edru nok til å ha gangsyn, da.:-)
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Kommentar