Møter folket opp på Victoria Fun Pub før kamp?
Tromsø - LSK, torsdag 16. juni kl 19
Collapse
X
-
-
Her omtrent, vil jeg tro:
http://www.norway.com/directories/d_company.asp?lang=47&id=8753For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
spent på hvor mange vi egentlig blir, synd dette er torsdagskamp. Men ser frem til å få synge til blodet spruter ut av stemmebåndene!!Kommentar
-
Victoria fun pub er stedet der Isberget for tiden samles, vi har som regel brukt å samles sammen med dem på disse kampene.
Fun Pub ligger opp sidegaten på hjørnet av burgerking i storgata/gågata. Lett å finne, håper folket møter opp der.....Kommentar
-
Strålende sol og flott vær her i dag, bilen er pynta med LSK effekter og står strategisk plasser på parkeringa her på jobb :-)
Sola den skinner , Lillestrøm vinner!
Da er det bare å komme seg på puben :-)Kommentar
-
08:14 og Rovfugl er allerede på vei på pub! Det skal bli meg noen tilstander på Bautastribunen. :-)
For øvrig har jeg regnet ut at jeg bruker minst en time lenger på å komme meg til Tromsø enn tilreisende fra Lillestrøm og rekker knapt nok en øl før kampen, så du får ta en for meg også.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
08:14 og Rovfugl er allerede på vei på pub! Det skal bli meg noen tilstander på Bautastribunen. :-)
For øvrig har jeg regnet ut at jeg bruker minst en time lenger på å komme meg til Tromsø enn tilreisende fra Lillestrøm og rekker knapt nok en øl før kampen, så du får ta en for meg også.Kommentar
-
Det var tidenes beste toaletter på alfheim. Det var bl.a. glassvasker, varmt og kaldt vann. det burde vært standar i tippeligaen. Billig inngang, bare 100 kr. OK utvalg i kiosken. Takk til de 26 stk. som var på bortefeltet i går.Årets supporter 2010!!