Her kommer det nyttig info om Aalesundturen..
Ålesund away
Collapse
X
-
tur og billetter Ålesund away
Stikkord: Ingen -
Lørdag 25.juni klokka 18:00 skal vi møte laget med Norges styggeste farger på drakta.
Vi skal møte de pissgjerrige sunnmøringene og deres lag Aalesund fk på deres navnkjøpte colorline stadion.
Det sies at Aalesund er en fin plass - så lenge vinden, regnet og tåken holder seg borte..KFL har bestilt godvær, god stemning og lovet linjemannen en kvikklunch for hver offside han vinker i vår favør.. Dette går garantert vår vei.
Kanari-Fansen Lillestrøm setter derfor opp busser til denne landsdelen og vi håper flest mulige blir med oss på denne turen.
Opprinnelig hadde vi planlagt overnattingstur med stopp på Otta… men dessverre setter jordras, oversvømmelser, stengte campingplasser og stengte veier en stopper for dette, i hvert fall for denne gang.
For at vår tur skal bli en hyggens tur uten for mye mas & tjafs, stress & dårlig tid, har vi valgt å reise ”litt” tidlig lørdags morgen.
Vi benytter de nye flotte bussene med den beste komforten en supporter kan tenke seg.
Avreise blir klokka 06:00 fra Lillestrøm Stasjon.
Ved ankomst Ålesund, inntar vi Toldboden, pubèn til Stormen.
De som reiser på egen hånd, Toldboden åpner kl.12:00, åpen for alle.
Her blir det grilling, Fuglasanger, salg av supporter drikke til supporterpris: 49,-.
Her skal vi lære stormen og deres oransje supportere skikkelig supporterkultur.
De som velger å bli hjemme denne lørdagen kommer garantert til å angre.
Bussbillett kjøper du på LSK shopèn til kun kr. 450,-
Kampbilletter kjøpes på ferja..
Alle reisende under 18 år må fylle ut KFL sitt reiseskjema, dette skal leveres reiseverten før avreise. Reiseskjema får du utlevert på LSK shop.
NORGE RUNDT MED KFL.
Denne du skulle ha inn?
-
Bussbillett kjøper du på LSK shopèn til kun kr. 450,-
Kampbilletter kjøpes på ferja..før avspark....
Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Da er vi straks i bilen på vei til Ålesund.. Overnatter på Trollveggen camping i natt. Sees på puben og stadion i morgen. :-) Ønsker også alle andre god tur til Ålesund.eLSKer fugla... ;-) :-)Kommentar
-
Jeg skal til Aalesund, har prøvd å sende melding til Macho, men no response. Hvorfor er det ikke noe kontaktnr? Veldig vanskelig å kjøpe billett 5 timers biltur unna der man bor.
Fint om noen kan gi litt respons på om det i det hele tatt er plass til et par stykker til(fra Lesja og tilbake)...Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Jeg skal til Aalesund, har prøvd å sende melding til Macho, men no response. Hvorfor er det ikke noe kontaktnr? Veldig vanskelig å kjøpe billett 5 timers biltur unna der man bor.
Fint om noen kan gi litt respons på om det i det hele tatt er plass til et par stykker til(fra Lesja og tilbake)...Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Når det er sagt, hører jeg at det har ordna seg med bussplass for deg, så da er jo alt i orden. Selv kommer jeg meg ikke til Ålesund denne gangen, men vi hadde en vellykka tur til Trondheim på onsdag og fortsetter i samme stil. Denne gangen blir det vinst!
Edit: Glemte det jeg egentlig skulle si... Det er fortsatt plasser på bussen! Så send en melding og meld deg på til Kristin på 93 67 02 39.Last edited by Macho-Morten; 24.06.2011, 18:19.Kommentar
Kommentar