Haugesund - LSK, runde 22. søndag 11. september
Collapse
X
-
Til de som skal overnatte i Haugesund, ikke velg Guest house Karmøy.. Det er det sykeste stedet jeg noen gang har vært på. Først får vi melding som det sto "kom når dere vil. døren er åpen og nøkkelen er i romdøren deres. legg pengene på bordet i morgen tidlig, eller ring meg." så kommer vi dit og det er en gal polakk der, som prøver å komme seg inn på rommet vårt osv. ALDRI IGJEN. Tror verken jeg eller Silje har vært så redde i hele vårt liv! Vi tenkte det værste. Men vi kom da levende ut igjen :-)Kommentar
-
For min og Knut sin del, var det også en knakende god idè å stikke og spille bowling og biljard i det øresusen fra "Lord Nelson" begynte å trenge seg på.
Forøvrig sykt random å tilfeldigvis treffe på den gamle nabogutten fra Horten som har begynt å studere der oppe. Hadde ikke sett ham på 4 år eller noe såntStolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Det kan jeg nok nesten love deg ja. Isåfall så blir det hotell om det skal bli overnatting Der og da angret jeg veeeldig på at vi ikke tok buss hjem.Kommentar
Kommentar