Ble det ikke noe banner? Ser ut som et helt tomt felt.
KFL og UFC boikotter mandagskampen borte mot Molde 22/8
Collapse
X
-
-
Av det jeg hørte så nevnte ikke kommentatorene engang att kfl og tornekrattet aksjonerte. Typisk tv2, å boikotte en storkamp blir bare mer og mer aktuelt i mitt hode.
Hvis kampen mot søppla blir flytta til mandag, noe jeg tror den vil bli, er jeg klar til å ta kampen på martins hvis vi blir mange om det.Last edited by Boing; 22.08.2011, 20:23.Kommentar
-
Dette ble en mislykket aksjon.
Dette er alt Dagbladet skriver:
Moldes supporterorganisasjon, Tornekrattet, var også i en stillesittende streik de første ti minuttene av kampen, som en protest mot at tippeligakamper spilles på mandager.
Derfor passet det supporterne bra at kampen ikke hadde noen særlig underholdende momenter før 25 minutter var spilt.
Bortsett fra sitt stille-aksjonen til Tornekrattet, var kampens første ti minutter preget av mye balltrilling og lite sjanser for hjemmelaget. Lillestrøm forsvarte seg godt, noe som gjorde at det stoppet litt opp på siste tredjedel av banen.Kommentar
-
Vi kan vel takke oss selv for manglende oppmerksomhet rundt aksjonen. Dersom banneret fra Åråsen hadde vært med til Molde, ville det ikke være like lett å "overse". Kanskje tid for Macho til å benytte sine pressekontakter?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Av det jeg hørte så nevnte ikke kommentatorene engang att kfl og tornekrattet aksjonerte. Typisk tv2, å boikotte en storkamp blir bare mer og mer aktuelt i mitt hode.
Hvis kampen mot søppla blir flytta til mandag, noe jeg tror den vil bli, er jeg klar til å ta kampen på martins hvis vi blir mange om det.Kommentar
-
Hvis kampen mot søppla blir flytta til mandag, noe jeg tror den vil bli, er jeg klar til å ta kampen på martins hvis vi blir mange om det.
Tror ikke dette blir en mandagskamp, men en 2000 kamp som vanlig, og dermed det beste tidspunktet å protestere på, da de kampene har desidert flest TV-seere som blir oppmerksom på dette.
Med en ny aktør i Canal Plus neste år har vi faktisk en mulighet til å gjøre en forskjell, men da må man tåle at man ofrer en storkamp som dette.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar