KFL og UFC boikotter mandagskampen borte mot Molde 22/8

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
    Har ikke bortefeltet i Molde ganske god synlighet for kameraene? I så fall vil bannerne være ganske synlige.
    Da det ikke blir noe LSK-supportere på bortefeltet, så frykter jeg for att Molde kommer til å selge billetter til andre molde-supportere bare for å fylle opp. Så da vil det ikke synes noe særlig att vi ikke er der.

Kommentar

• Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3501

Opprinnelig skrevet av iL
      Jo, men det er ikke sånn at man teller alle som kommer inn i døra, og betaler leverandør av signalende i henhold til dette.

Offentlige visninger beregner seg på gjennomsnitt besøkende.

Så om det plutselig kommer 300 stykker på 1 kamp, så påvirker ikke det noe som helst.
      På samme måte som at det ikke påvirker noe som helst hvis du ser på det hjemme, så lenge du ikke har en måler fra TNS Gallup hjemme. Jeg står fortsatt fast ved at man protesterer bedre ved å være synlig ett annet sted til samme tid, enn å se på kampen på TV, når det er det TV2 ønsker med å ha en mandagskamp.

Kommentar

• Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5918

Opprinnelig skrevet av Boing
        Da det ikke blir noe LSK-supportere på bortefeltet, så frykter jeg for att Molde kommer til å selge billetter til andre molde-supportere bare for å fylle opp. Så da vil det ikke synes noe særlig att vi ikke er der.
        Det tviler jeg sterkt på. Dette er en sak for Tornekrattet også og jeg kan ikke skjønne annet enn at de vil reagere hvis Molde underminerer boikotten. De har bilde fra vår aksjon på forumet sitt, men det later til at de selv kun tar en "sitt-ned-og-hold-kjeft" aksjon de ti første minuttene av kampen.
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• FUGlinho
          KFL styremedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2454

Det har de uansett ikke lov til, tilfelle det skulle komme noen LSK supportere som vil inn der.
          Kim
          Styremedlem KFL

Kommentar

• Petter Ø
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3008

Vi bør satse på ny lytterrekord på LSK-radio hvertfall. Norsk fotball blir faktisk veldig mye bedre av å høre det på radio
            Petter Ø - Kreativ Kanaris
            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Ytre
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2008
              • 773

Mitt forslag er at KFL og UFC i samarbeid arrangerer felles løpetur mandag 22.august kl 19.00-20.45

Sender man en melding om dette til Romerikes blad, og det kommer tilstrekkelig antall deltakere, kommer de garantert til å dekke arrangementet. Og det som havner i RB og på RB.no kommer til å bli fanga opp av både Vg og TV2 og gitt spalteplass.

DET er noe som hadde fått skikkelig oppmerksomhet.
              I med- og motgang, vi er Lillestrøm!

Kommentar

• HolterKanaris
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2006
                • 1603

Opprinnelig skrevet av Ytre
                Mitt forslag er at KFL og UFC i samarbeid arrangerer felles løpetur mandag 22.august kl 19.00-20.45Sender man en melding om dette til Romerikes blad, og det kommer tilstrekkelig antall deltakere, kommer de garantert til å dekke arrangementet. Og det som havner i RB og på RB.no kommer til å bli fanga opp av både Vg og TV2 og gitt spalteplass.DET er noe som hadde fått skikkelig oppmerksomhet.
                Løpe? Huff... Værste forslaget på leeenge
                ***Større baller enn vett***

Kommentar

• Tony
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4737

Kunne bare vært Ytre som foreslo det forslaget der

Kommentar

• Stray Cat
                    Moderator
                    • Aug 2008
                    • 5918

Strålende forslag, Ytre!! Støttes helhjertet.

Underholdningsverdien vil være ubetalelig, hehe!!
                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Petter Ø
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3008

Hvis vi skal løpe 1 time og 45 minutter kommer garantert TV2/NFF beslutte å kutte mandagskamper etter en halvtimes tid i frykt for at liv skal gå tapt
                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Boing
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2005
                        • 711

Ser for meg den nye trenden i norge med dette forslaget, bare bytt ut løping med sykkel så har man enda flere påmeldte, nemlig: Tour mot mandagskamper. Blir arrangert av det laget som har fått bortekamp på mandag igjennom hele året.

Kommentar

• Oddis
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2006
                          • 2744

Ser for meg den nye trenden i norge med dette forslaget, bare bytt ut løping med sykkel så har man enda flere påmeldte, nemlig: Tour mot mandagskamper. Blir arrangert av det laget som har fått bortekamp på mandag igjennom hele året.
                          For å gi det ytterligere symbolsk virkning, kan man sykle mellom de to stadionene man mener burde hatt denne kampen. Samle gjerne opp de mest ivrige i supporter-Norge!
                          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Kan man ikke i stedet møte opp på kamp og hoppe i stedet. 90 minutter taus hopping vil virkelig bli lagt merke til.

Kommentar

• xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

Opprinnelig skrevet av reka
                              Kan man ikke i stedet møte opp på kamp og hoppe i stedet. 90 minutter taus hopping vil virkelig bli lagt merke til.
                              Har du sett kroppsformene til den gjennomsnittelige kanarifugl? Tviler på at denne hoppinga vil fremstå som særlig taus..
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Totti21
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2004
                                • 3501

En aksjon som ville satt sine spor, og som ville fått enorm mediedekning er om man på LSK-vif kampen hadde samarbeidet med klanen om å kjøre fullt trøkk de første 60 minuttene av kampen, for så å forlate arenaen resten av kampen med lignende bannere som under Sarpsborg 08 kampen. Hadde selvfølgelig vært legendarisk om hele stadion hadde gjort det samme, men det er nok helt umulig å få til. Oppgjørene mellom LSK og vif er den suverent største tribunekampen i Norsk fotball, og fast innslag som 2000 kamp på TV2 pga dette, det er derfor i en sånn kamp man må aksjonere hvis man virkelig skal få utbytte av det. Da vil 700.000 seere få se hvor stusselig ett Tippeligaoppgjør er uten supporterne.
                                Dessverre er det "ingen" som bryr seg om den aksjonen som ble kjørt på Sarpsborg 08 kampen, selv om den var tydlig for oss som var der.

Kommentar

• Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5918

Opprinnelig skrevet av Totti21
                                  En aksjon som ville satt sine spor, og som ville fått enorm mediedekning er om man på LSK-vif kampen hadde samarbeidet med klanen om å kjøre fullt trøkk de første 60 minuttene av kampen, for så å forlate arenaen resten av kampen med lignende bannere som under Sarpsborg 08 kampen. Hadde selvfølgelig vært legendarisk om hele stadion hadde gjort det samme, men det er nok helt umulig å få til. Oppgjørene mellom LSK og vif er den suverent største tribunekampen i Norsk fotball, og fast innslag som 2000 kamp på TV2 pga dette, det er derfor i en sånn kamp man må aksjonere hvis man virkelig skal få utbytte av det. Da vil 700.000 seere få se hvor stusselig ett Tippeligaoppgjør er uten supporterne.
                                  Dessverre er det "ingen" som bryr seg om den aksjonen som ble kjørt på Sarpsborg 08 kampen, selv om den var tydlig for oss som var der.
                                  Hallo!! Realitycheck!

Når folk først stiller på kamp, får du ingen til å gå av tribunen de siste 30 minuttene av kampen. Det hadde vært effektivt om ingen stilte på verken bortetribunen eller feltet, men det skjer ikke i denne matchen.

Kommentar

• Totti21
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3501

Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                    Hallo!! Realitycheck!

Når folk først stiller på kamp, får du ingen til å gå av tribunen de siste 30 minuttene av kampen. Det hadde vært effektivt om ingen stilte på verken bortetribunen eller feltet, men det skjer ikke i denne matchen.
                                    Jeg vet det. Men, det er fremdeles sånn man aksjonerer hvis man ønsker at det skal få noen effekt. Folk driter fullstendig i om KFL forlater feltet i 5 minutter før en kamp mot Sarpsborg 08 som sendes på TV2 Sport3 for 11.000 seere. Jeg hadde uten tvil stilt opp på noe sånt, fordi jeg er dritt lei av mandagskamper. Jeg skulle egentlig på kampen denne helgen, da jeg har en fuglavenn som bor i Aalesund. Jeg er dermed den lykkelige innehaver av en flybillett med retur fra Aalesund mandag morgen, da jeg selvfølgelig hadde håpet at denne kampen skulle spilles i helgen. Det blir hyggelig å hilse på kompisen min, men det er sykt irriterende at jeg ¨reiser hjem kun få timer før kampstart.

Kommentar

• glasgow
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2007
                                      • 1252

Hva med og sjekke muligheten til og få med klanen på en aksjon på Åråsen. De første 10 min eller noe. Enten ved at man ventet med og gå inn. Eller sitte stille aksjon. Tror det første hadde hatt mest innvirkning, men det er vel noen i tifogruppa som har jobbet mye til denne kampen.

Kommentar

• FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

Opprinnelig skrevet av glasgow
                                        Hva med og sjekke muligheten til og få med klanen på en aksjon på Åråsen. De første 10 min eller noe. Enten ved at man ventet med og gå inn. Eller sitte stille aksjon. Tror det første hadde hatt mest innvirkning, men det er vel noen i tifogruppa som har jobbet mye til denne kampen.
                                        Med tanke på tifo er jeg ikke fan av å ha feltet tomt ved f.eks innmarsj og minuttene før det...
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

Kommentar

• tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

Håper alle som skal boikotte møter opp i Lsk hallen og støtter juniorgutta i morgen(LØR) kl 1600 i cupkampen mot skeid.

Kommentar

Working...