Beklager, men når det gjelder kampen mot mandagskamper så blir tifo ikke så veldig viktig. Da for vi avtale med klanen om att ingen har tifo. Jeg blir med på å boikotte og droppe det meste for att budskapet skal bli slått inn i skallen på dem som skal styre over norsk fotball i tiden fremover. Uten oss supportere, så har ikke de arrogante drittsekkene som styrer norsk fotball og tv-kanalene noen jobb.
KFL og UFC boikotter mandagskampen borte mot Molde 22/8
Collapse
X
-
Beklager, men når det gjelder kampen mot mandagskamper så blir tifo ikke så veldig viktig. Da for vi avtale med klanen om att ingen har tifo. Jeg blir med på å boikotte og droppe det meste for att budskapet skal bli slått inn i skallen på dem som skal styre over norsk fotball i tiden fremover. Uten oss supportere, så har ikke de arrogante drittsekkene som styrer norsk fotball og tv-kanalene noen jobb.Kommentar
-
Selvfølgelig, jeg vet dere legger ned utallige timer og jobber hardt med tifo, har støttet med flere hundre kroner bare i år, og jeg synes dere gjør en utmerket jobb som dere burde være er stolt av. Og det skal dere være i fremtiden også.
Så dette har ikke noe med att jeg ikke setter pris på jobben dere gjør.
Jeg bare mener att i kampen mot mandagskamper så må noe ofres, jeg ser bare på symboleffekten av tomme supporterfelt, uten tifo og uten trøkk fra tribunen i norges største og eneste skikkelige hatoppgjør. Men dette er hva jeg mener og vil ikke på noen måte bli skuffet om det ikke blir noen aksjon. Jeg regner med att ledelsen i KFL gjør korrekte valg og kommer til å følge det som blir planlagt av dem.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg hadde tenkt til å dra på kampen, men ser at det blir problematisk med tanke på å komme seg hjem til Ålesund etter kampen i en nogen lunde ok tid. I tillegg så kom jeg selvsagt også på at jeg er ferdig på jobb kl 17.00 i morgen, så rekker det ikke dessverre..
Edit: Men hvis det er slik at man skal boikotte så er det vel ingen vits at jeg heller drar?Kommentar
-
Det om man vil dra på kampen eller ei er jo opp til den enkelte, men vi håper de som drar kler seg nøytralt og velger en annen tribuneseksjon enn bortefeltet.Kommentar
-
Jeg synes rett og slett en boikott på bortebane mot Molde er fullstendig meningsløs. Det er ingen som merker at 50-100 fra Lillestrøm er borte, med unntak av LSK spillerne, som jo er de siste vi ønsker å straffe. Som jeg har sagt før må slike boikotter og protester komme i de store kampene mot vif og RBK for at de skal få noe oppmerksomhet i det hele tatt. Men, det virker dessverre som om man kun ønsker å "ofre" de kampene man vet at det vil bli dårlig oppmøte uansett.Kommentar
-
Jeg synes rett og slett en boikott på bortebane mot Molde er fullstendig meningsløs. Det er ingen som merker at 50-100 fra Lillestrøm er borte, med unntak av LSK spillerne, som jo er de siste vi ønsker å straffe. Som jeg har sagt før må slike boikotter og protester komme i de store kampene mot vif og RBK for at de skal få noe oppmerksomhet i det hele tatt. Men, det virker dessverre som om man kun ønsker å "ofre" de kampene man vet at det vil bli dårlig oppmøte uansett.Kommentar
-
Fordi den ble flyttet til i dag. Jeg dro hjem fra Aalesund tidligere i dag, da jeg hadde bestillt billetter for lang tid siden for å besøke en fuglavenn, samt se kampen. Jeg er dritt lei av mandagskamper, og synes boikotter kan være ett bra virkemiddel, men da i kamper med større oppmerksomhet, der man faktisk merker at supporterne ikke er tilstede.Kommentar
-
Selvfølgelig må ikke en protest være på en mandagskamp. Poenget er å vise til TV folket hvor viktig del av produktet tilskuerne er, og hva som kan bli konsekvensen av at man ikke tar de alvorlig. Da er det klart at LSK-vif er det oppgjøret man vil få en størst effekt på en slik protest, da dette oppgjøret plukkes ut av TV2 til hovedkamp kun pga tribunekampen, uavhengig av tabellposisjon. I tillegg samler det rundt 700.000 seere på TV som også vil se kontrasten av 60 minutter med tribunekamp kontra 30 min stillhet og halvtomme tribuner.Kommentar
-
Det ene utelukker ikke det andre, Totti21. Det er en grunn til at tribunene blir tomme på langtbortekamper på en mandag og det kan godt synes. Dessverre har vi svært så god tid til andre markeringer før medieavtalen endres. (noe som for øvrig er en historie i seg selv)For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar