Hønefoss - Lillestrøm, Hønefoss Stadion, lørdag 24. mars, kl 18:00
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vanskelig å si akkurat når kortene er hos medlemmene våre, men målet vårt er senest før RBK hjemme. At de kommer såpass ar av en veldig enkel grunn, vi jobber med noe veldig spennende rundt baksiden, som vi håper å komme i havn med veldig snart.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Noen ganger skjønner jeg ikke hvordan styret holder ut. Er det ikke det ene er det faen meg det andre.
Har man betalt så har man betalt, case closed.Kommentar
-
Rett og slett fordi Kfl ikke har billetter til alle som vill på tur,men det er vell revnede likegyldig for deg . Ses vi i billett kø på lørdag eller har du sikra billett..Kommentar
-
Har dessverre ikke fått noe tilbud om at de har holdt av billett til meg, så jeg får komme meg opp om morran og stelle meg i kø.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det er vel en viss mulighet for at det er billetter igjen på mandag også."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Du kjenner sikkert noen som skal ned og kjøpe som kan kjøpe for deg...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Til og med jeg har fått med meg nå at man kan kjøpe 5 billetter:
Har du familiemedlemskap eller ønsker å kjøpe med for andre, kan man maks kjøpe fem billetter. Man må da dokumentere for alle billettene.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hva snakker dere om egentlig? Hylekoret hadde ikke noe med LSK/KFL å gjøre bortsett fra løsninga på fordeling av billetter der man mente at sesongkort burde komme først. Som det gjør alle andre steder og som ville vært det naturlige. Mulig dere godter dere over at det er over 200 billetter igjen. Men jeg synes det er drit trist at det ikke er mer hype om 500 billetter til en så kort tur som til Hønefoss på en lørdag! At vi ikke klarer å engasjere 500 pers engang er trist synes jeg! Det burde blitt utsolgt i dag!UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Hva snakker dere om egentlig? Hylekoret hadde ikke noe med LSK/KFL å gjøre bortsett fra løsninga på fordeling av billetter der man mente at sesongkort burde komme først. Som det gjør alle andre steder og som ville vært det naturlige. Mulig dere godter dere over at det er over 200 billetter igjen. Men jeg synes det er drit trist at det ikke er mer hype om 500 billetter til en så kort tur som til Hønefoss på en lørdag! At vi ikke klarer å engasjere 500 pers engang er trist synes jeg! Det burde blitt utsolgt i dag!
Hadde billettene blitt lagt ut for salg på nettet ville du nok ha fått solgt de 500 billettene rimelig fort.
Optimalt så hadde et nettsalg vært tingen, der man logget seg inn med sitt KFL medl. nr. og fikk kjøpt billett
Kommentar
-
Hva snakker dere om egentlig? Hylekoret hadde ikke noe med LSK/KFL å gjøre bortsett fra løsninga på fordeling av billetter der man mente at sesongkort burde komme først. Som det gjør alle andre steder og som ville vært det naturlige. Mulig dere godter dere over at det er over 200 billetter igjen. Men jeg synes det er drit trist at det ikke er mer hype om 500 billetter til en så kort tur som til Hønefoss på en lørdag! At vi ikke klarer å engasjere 500 pers engang er trist synes jeg! Det burde blitt utsolgt i dag!Kommentar
Kommentar