Haugesund-Lillestrøm 6. mai kl. 18.00
Collapse
X
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Hvorfor i alle dager skal dere på verdens bruneste pub oppe i gågata, når det finnes plenty med nydelige alternativer langs sundet? Jeg har kun vært på Lord Nelson en gang, og i løpet av den ene ølen jeg tok der rakk jeg å hilse på en kar og etterpå se på at han ble kasta ut tre ganger på rad.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Hvorfor i alle dager skal dere på verdens bruneste pub oppe i gågata, når det finnes plenty med nydelige alternativer langs sundet? Jeg har kun vært på Lord Nelson en gang, og i løpet av den ene ølen jeg tok der rakk jeg å hilse på en kar og etterpå se på at han ble kasta ut tre ganger på rad.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Godt poeng. Men mener flere andre steder, blant annet Dikselen (som er langt trivligere) åpner kl 13 på søndager. Anyhow, da veit jeg jo hvor jeg skal leite etter dereHilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Har du ikke fått Kanarinytt? Se www.kfl.no, info har vært der siden mandag!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
KFL skal til Haugesund og det skal DU også!
http://www.kfl.no/2012/04/haugesund-sondag-6-mai-kl-1800/
Haugesund er en by og en kommune i Rogaland på vestkysten av Norge. Den grenser i nord til Sveio, i vest til Bømlo, i øst til Tysvær og i sør til Karmøy. Haugesunds største fjell er Klauv på 246 moh., som ligger nord i kommunen. Mer er det ikke å si om den saken…
Avstanden fra Lillestrøm til Haugesund er kun 468 km. Avreise 0600 fra Lillestrøm Bussterminal.
Pris 400,-. Billett kjøper du som alltid på LSK-shop
Pub'n blir sportbaren på kaia!Daukjøtt Felt CKommentar
-
Kommentar
Kommentar