Hvor mange busser ruller i morgen? Håper vi blir en del, er vel noen som kjører selv og.
Fredrikstad mandag 9. juli AVREISE kl 16:00
Collapse
X
-
Holder meg unna denne kampen da jeg vet att jeg kommer til å kjefte på spillerne hvis dem er ræva og viser null innsats. Og slike som meg er vist nok ikke ønsket på tribunen nå om dagen. Dette er ut i fra det som er skrevet av idioten i RB og det som er skrevet på fjesboken til LSK om dagen.
Har vært tålmodig, optimistisk og flink til å ikke kjefte på spillerne i mange år nå, men nå er koppen full og det skal ikke mye til før det renner over.
Så da er det bedre att jeg kan sitte hjemme å trykke over på noe annet hvis jeg begynner å bli forbannet.
God tur!Kommentar
-
Holder meg unna denne kampen da jeg vet att jeg kommer til å kjefte på spillerne hvis dem er ræva og viser null innsats. Og slike som meg er vist nok ikke ønsket på tribunen nå om dagen. Dette er ut i fra det som er skrevet av idioten i RB og det som er skrevet på fjesboken til LSK om dagen.
Har vært tålmodig, optimistisk og flink til å ikke kjefte på spillerne i mange år nå, men nå er koppen full og det skal ikke mye til før det renner over.
Så da er det bedre att jeg kan sitte hjemme å trykke over på noe annet hvis jeg begynner å bli forbannet.
God tur!
At spillerne har vært ræva, betyr ikke at fansen skal være ræva. Kan ikke fatte at de som er glad i klubben ikke gidder å reise på denne kampen. Oppfordrer alle til å stille i plankebyen!..................Kommentar
-
Det var noen billetter igjen på lørdag kveld. Billetter som er igjen kan hentes på LSK shopen frem til avreise/til det er tomt.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Skjønner hva du mener, men folk må slutte å synes synd på seg selv og klage! Alle som er involvert klubben må stå fram nå, spillere, ledere og supportere. Denne kampen er den viktigste på 10 år!
At spillerne har vært ræva, betyr ikke at fansen skal være ræva. Kan ikke fatte at de som er glad i klubben ikke gidder å reise på denne kampen. Oppfordrer alle til å stille i plankebyen!
LSK og KFL har sagt att klubben er ikke tjent med att slike som meg er på kamp og sier ting rett fra levra. Jeg ønsker absolutt ikke å komme i konflikt med andre supportere fordi jeg kjefter på spillere som ikke blør for drakta og jobber 100%. Og jeg kan med hånda på hjertet si att hvis jeg drar på den kampen og spillerne er ræva, så kommer jeg til å forbanne hver en av dem med en masse fine ord. Og dermed kan det bli konflikt på tribunen, noe som LSK og KFL ikke er tjent med. Hvis det blir konflikt på tribunen i tillegg så er jo krisen komplett.Kommentar
-
LSK og KFL har sagt att klubben er ikke tjent med att slike som meg er på kamp og sier ting rett fra levra. Jeg ønsker absolutt ikke å komme i konflikt med andre supportere fordi jeg kjefter på spillere som ikke blør for drakta og jobber 100%. Og jeg kan med hånda på hjertet si att hvis jeg drar på den kampen og spillerne er ræva, så kommer jeg til å forbanne hver en av dem med en masse fine ord. Og dermed kan det bli konflikt på tribunen, noe som LSK og KFL ikke er tjent med. Hvis det blir konflikt på tribunen i tillegg så er jo krisen komplett.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kun 10 bussbilletter igjen nå i LSK-shopen. Det vil si tre fulle busser om disse billettene går i løpet av dagen, og det tror jeg de gjør.
Kommentar
-
Kun 3 billetter igjen nå, så KFL bussene blir garantert fulle.
Stiller UFC med buss(er) og?Kommentar
-
Synes absolutt ikke synd i meg selv, men velger å holde meg vekk i respekt for LSK og KFL.
LSK og KFL har sagt att klubben er ikke tjent med att slike som meg er på kamp og sier ting rett fra levra. Jeg ønsker absolutt ikke å komme i konflikt med andre supportere fordi jeg kjefter på spillere som ikke blør for drakta og jobber 100%. Og jeg kan med hånda på hjertet si att hvis jeg drar på den kampen og spillerne er ræva, så kommer jeg til å forbanne hver en av dem med en masse fine ord. Og dermed kan det bli konflikt på tribunen, noe som LSK og KFL ikke er tjent med. Hvis det blir konflikt på tribunen i tillegg så er jo krisen komplett.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Er fornøyd med valget mitt, tror jeg skal holde meg unna mot tromsø også, da LSK har ikke vunnet en kamp med meg tilstede i år, så lenge dem vinner så skal jeg holde meg unna til plassen er sikret. Er jeg overtroisk? ja, har faktisk LSK-klær jeg ikke bruker på kampdager fordi LSK taper når jeg har på det.
Og jeg hadde helt sikkert kjeftet når dem slapp inn 2-2 målet. Så tynnslitt er nervene mine ovenfor LSK. Stoler ikke på dem i det hele tatt.Kommentar
-
Er fornøyd med valget mitt, tror jeg skal holde meg unna mot tromsø også, da LSK har ikke vunnet en kamp med meg tilstede i år, så lenge dem vinner så skal jeg holde meg unna til plassen er sikret. Er jeg overtroisk? ja, har faktisk LSK-klær jeg ikke bruker på kampdager fordi LSK taper når jeg har på det.
Og jeg hadde helt sikkert kjeftet når dem slapp inn 2-2 målet. Så tynnslitt er nervene mine ovenfor LSK. Stoler ikke på dem i det hele tatt.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Ikke bittert i det hele tatt, jeg er bare lettet for spillernes egen del att dem klarte å reise seg når det ble 2-2, da var jeg sikker på att det var kampen tapt. For min egen del så er ikke denne seieren så viktig, da vi fortsatt er nede i gjørma. Men for spillerne så må jo det ha vært deilig å se att dem fikk betalt for hard jobbing igjennom hele kampen. Og Jacob i mål må bare fortsette å stå, da jeg har mye mer tålmodighet til med han, enn med en halvblind logi i mål.
Kan være glad en slik pessimist som meg ikke er med på tribunen om dagen, ikke hadde jeg brukt stemmen, bortsett fra å kjefte da.
Det var en "klok" mann som sa en gang til meg følgende: En pessimist er en optimist som har tenkt seg omKommentar
-
Du hadde ikke vært alene om å bare kjefte på kampen i går da. Sto noen gjøker bak meg som brukte 90% av kampen på å kjefte og slenge dritt til alle LSK spillerne, og den resterende tida på å kjefte på alle de som ikke sang.MortenKommentar
-
Er det helt umulig å akseptere at det er noen som reiser på bortekamper uten å synge i 3x45, så lenge de plasserer seg på sida av de syngende? Jeg vet av en del folk som til vanlig befinner seg på sittan og som direkte gruer seg til å dra på bortekamper på grunn av all denne kjeftinga. Det bør være plass til disse også. De er minst like trofaste supportere som mange på feltet.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Er det helt umulig å akseptere at det er noen som reiser på bortekamper uten å synge i 3x45, så lenge de plasserer seg på sida av de syngende? Jeg vet av en del folk som til vanlig befinner seg på sittan og som direkte gruer seg til å dra på bortekamper på grunn av all denne kjeftinga. Det bør være plass til disse også. De er minst like trofaste supportere som mange på feltet.
Kommentar
-
Var vel knapt en eneste grunn til å kjefte på en LSK-spiller i går, var bare en gang jeg hadde kommet til og ble sint i går, det var når det ble 2-2. Hvis dem kjeftet hele kampen så burde dem holde seg hjemme. Når man er på en bortetribune, så må man regne med att det er blanda drops blant supporterne, kan ikke forlange att alle skal synge og oppføre seg som en pasienter som har stikke fra gaustad på tribunen.Kommentar
Kommentar