Fredrikstad mandag 9. juli AVREISE kl 16:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Boing
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2005
    • 711

    #41
    Opprinnelig skrevet av Kanariz
    Enig. Blir flau av å se voksne mannfolk kjefte på unger og damer som ikke synger.
    Kan ikke disse voksne mannfolkene heller konsentrere seg om sin egen innsats på tribunen og gi faen i hva andre gjør der?

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #42
      Opprinnelig skrevet av Boing
      Kan ikke disse voksne mannfolkene heller konsentrere seg om sin egen innsats på tribunen og gi faen i hva andre gjør der?
      Syns det er helt greit at man gjør det man kan for å få de rundt seg til å synge, så lenge man står rundt forsangerfeltet og der det er ment at den syngende gjengen skal stå. Men å bli forbanna på folk som ikke er interressert i å synge kan man holde seg for god for. Men disse (ikke-syngerne) må igjen forstå at vi har et forsangerfelt og det er meninga at de rundt der skal synge og være gærne på tribunen. Selv de som ikke vil synge syns vel det er kjipt hvis det er laber stemning på tribunen?

      Igår syns jeg det funka veldig fint at de syngende stod nederst på tribunen, mens de som bare ville se kampen stod litt høyere. Jeg som stod og omtrent bare så på tribunen igår syns det var overraskende mange høyt oppe som var med og sang igår, noe som er veldig bra. Vi fikk veldig skryt av omtrent alle vaktene rundt omkring feltet vårt igår for stemningen og støtten til laget i en vanskelig tid for klubben.
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • Felt C
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 776

        #43
        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
        Syns det er helt greit at man gjør det man kan for å få de rundt seg til å synge, så lenge man står rundt forsangerfeltet og der det er ment at den syngende gjengen skal stå. Men å bli forbanna på folk som ikke er interressert i å synge kan man holde seg for god for. Men disse (ikke-syngerne) må igjen forstå at vi har et forsangerfelt og det er meninga at de rundt der skal synge og være gærne på tribunen. Selv de som ikke vil synge syns vel det er kjipt hvis det er laber stemning på tribunen?

        Igår syns jeg det funka veldig fint at de syngende stod nederst på tribunen, mens de som bare ville se kampen stod litt høyere. Jeg som stod og omtrent bare så på tribunen igår syns det var overraskende mange høyt oppe som var med og sang igår, noe som er veldig bra. Vi fikk veldig skryt av omtrent alle vaktene rundt omkring feltet vårt igår for stemningen og støtten til laget i en vanskelig tid for klubben.

        Spot on!
        Jeg er ikke den som orker å hoppe og synge i 90 minutter som i yngre dager.Derfor stiller jeg meg langt bak og bidrar når jeg føler for det.Det er vel veldig vanlig blant kanarifolket at fordelingen blir slik at de ivrige står foran og de roligere bak.
        Det bør være rom for å henvise folk som ikke synger til å flytte seg lenger bak,på en høflig og skikkelig måte.
        Ikke på den måten vi var vitne til igår hvor en kjent skikkelse skjelte ut en fyr og aggressivt dyttet han fordi han ikke sang før kampen.Mulig at disse ble venner etterhvert,men slik oppførsel bidrar vel ikke til sanglyst akkurat.Noen blir engstelige for å bli utsatt for det samme,mens andre syns det lavmål og rister bare på hodet.Engasjement smitter,ikke ufin aggresjon mot enkeltpersoner.
        Alle tåler også aggressivt engasjement for å få med hele feltet,men ikke fysiske angrep.

        Forøvrig var det bra jobba av både UFC og KFL sin forsangergruppe.Det var virkelig god stemning igår,takk!

        Kommentar

        Working...